شرکت حریر خوزستان با تولید ۵۴ تن کاغذ تیشو در روز رکورد تولید را شکست

مدیر عامل شرکت حریر خوزستان گفت: برای اولین بار با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان دلسوز رکورد تولید در شرکت حریر خوزستان با تولید بیش از ۵۴ تن تیشو در روز شکسته شد.

سید جمال جزایری مدیر عامل شرکت حریر خوزستان گفت: با سیاست گذاری و ترسیم اهداف جدید برای جهش تولید در شرکت حریر خوزستان، رکورد تولید بیش از ۵۴ تن کاغذ تیشو با همت و تلاش مدیران و کارکنان دلسوز در این شرکت شکسته شد.

او گفت: این میزان تولید تاکنون بی سابقه بوده که با استفاده حداکثر‌ی از ظرفیت‌های تولید و تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان شریف و دلسوز شرکت حریر خوزستان، این رکورد تولید در این شرکت به ثبت رسید.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان می گوید: ثبت این رکورد جدید طی سی سال اخیر بیانگر توان و تعهد کارکنان تلاشگر و فداکار شرکت حریر خوزستان است.

 جزایری با اشاره به اهمیت این رکوردشکنی با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی از سوی مجموعه‌ی تلاشگر شرکت حریر خوزستان گفت: آنچه در این شرکت رخ‌داده نمونه بارز عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب است.

به گفته مدیر عامل شرکت حریر خوزستان تیشو تولید شده در شرکت حریر خوزستان از بالاترین کیفیت در مولفه‌های طولی و عرضی و مقاومت‌تر برخوردار بوده و باعث رضایتمندی مشتری‌های این شرکت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.