استقرار نهمین کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی در اهر

به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت نهمین کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان شرقی به مدت دو روز در منطقه محروم شیلَهَ بران شهرستان اهر مستقر شد.

در نهمین کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان شرقی خدمات بهداشتی و درمانی برای مردم  منطقه شیلَهَ بران توسط امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و شهرستان اهر متشکل از پزشکان متخصص و عمومی ارائه شد.

آقای منجم در بازدید از کاروان سلامت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی در شهرستان اهر اظهار داشت: نهمین کاروان سلامت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی به مناسبت دهه بصیرت در شهرستان اهر مستقر شده و خدمات پزشکی، دندان‌پزشکی، ارائه رایگان دارو، چشم پزشکی، ویزیت متخصصان قلب و ... به مردم منطقه شله‌بران اهر ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی، ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم استان در راستای کاهش آلام بشری از رویکرد‌های جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد و افزود: جمعیت هلال‌احمر اهر و مسئولان شهرستانی شرایطی فراهم کردند تا کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر استان برای ارائه خدمات درمانی در این شهرستان حاضر شود.

وی از تأسیس درمانگاه جمعیت هلال‌احمر و داروخانه دارو‌های خاص در شهرستان اهر خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است که درمانگاه هلال‌احمر و داروخانه تا پایان امسال در شهرستان اهر راه‌اندازی شود. چراکه معتقدیم باید برای ارائه خدمات درمانی به مردم گام‌های مؤثری برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.