شهردار زنجان:

دهه فجر فاز جنوبی پروژه سبزه میدان افتتاح می‌شود

شهردار زنجان گفت: فاز جنوبی پروژه سبزه میدان شهر زنجان تا دهه فجر امسال آماده افتتاح و بهره برداری می‌شود.

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: در زمان حاضر عملیات فاز جنوبی پروژه در مراحل پایانی است و به منظور آماده شدن تا دهه فجر سعی کردیم برای ادامه کار در هوای سرد هم تمهیداتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت پروژه سبزه میدان خوب است، اظهار داشت: مبلمان این پروژه در دست ساخت است و در روز‌های آینده نصب خواهد شد.

فیروزفر خاطرنشان کرد: امور مربوط به روشنایی و نورپردازی آب نما‌های پروژه کامل شده است و تا دهه فجر امسال فاز جنوبی پروژه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا سبزه میدان پروژه‌ای است که کلنگ اجرای آن در مقاطع مختلف بر زمین زده شد، ولی در عمل کاری از پیش نمی‌رفت، با این حال در ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ اقدام جدی و عملیاتی برای به نتیجه رساندن پروژه سبزه میدان با برآورد هزینه ۶۴ میلیارد تومان توسط مدیریت اجرایی و شهری در استان شکل گرفت.

بر اساس آخرین اعلام مسوولان شهرداری زنجان، تکمیل پروژه سبزه میدان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

گفتنی است کل پروژه سبزه میدان زنجان در یک محدوده ۶.۶ هکتاری اجرا می‌شود که برای سه هزارو ۷۰۰ مترمربع در این محدوده در قالب حجره‌هایی با کاربری تجاری و با زمینه فعالیت عرضه محصولات صنایع دستی و گردشگری در نظر گرفته شده است.

محدوده میانی این پروژه نیز عرصه‌ای به وسعت ۲ هکتار را شامل می‌شود که قرار است مکانی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و آیینی باشد.

در بخش شمالی پروژه نیز تالار شهر با ابعاد هفت هزار مترمربع در دست ساخت است که کاربری فرهنگی خواهد داشت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.