تصویب یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۵۲ مصوبه

یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۵۲ مصوبه در حوزه‌های مختلف شهرستان فارسان تصویب شده است.

سیدهادی صالحی فرماندار فارسان گفت: در سفر رئیس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه این شهرستان به مصوب رسید.

وی تاکید کرد: این مبلغ برای ۵۲ مصوبه در حوزه‌های مختلف فارسان تصویب شده که تکمیل طرح‌های سد غدیر و خط انتقال، جاده فارسان به دشتک و مسیر ارتباطی فارسان به چلگرد برای این شهرستان از اهمیت بیشتری برخوردار است.


بیشتر بخوانید


صالحی با اشاره به کند بودن تعدادی از طرح‌های فارسان در سال‌های گذشته و فعال شدن این پروژه‌ها در مدت فعالیت دولت سیزدهم افزود: تکمیل و بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای کُران در هفته تربیت‌بدنی از جمله این طرح‌ها است.

وی اضافه کرد: سالن بوکس جونقان به‌عنوان تنها سالن استاندارد بوکس چهارمحال و بختیاری تکمیل شده است و پس از تجهیز تا دهه‌فجر انقلاب اسلامی امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

صالحی ادامه داد: ساخت خانه کُشتی فارسان، تکمیل سالن ورزشی پُردنجان، راه‌اندازی و تجهیز سینمای فارسان، احداث سه بوستان بانوان در شهرهای فارسان، باباحیدر و جونقان در سفر رئیس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری مصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار