گلکسی A۵۴ ۵G پرفروش ترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۳

انتظار می‌رود گلکسی A۵۴ ۵G به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۳ تبدیل شود.

به‌ نظر می‌رسد سامسونگ خود را برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدید میان‌رده‌ خود از جمله گلکسی A۵۴ ۵G آماده می‌کند.

گلکسی A۵۳ و A۵۲ هر دو، فروش بسیار خوبی را تجربه کرده اند و به‌همین دلیل انتظار می‌رود گلکسی A۵۴ ۵G نیز یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۳ باشد.

همان‌طور که در تصاویر فاش‌شده از گلکسی A۵۴ ۵G مشاهده می‌کنید، این دستگاه حداقل در چهار رنگ عرضه خواهد شد که شامل مشکی، بنفش، سفید و سبز است.

غول فناوری کره‌ جنوبی احتمالاً از نام‌های متفاوتی برای این رنگ‌ها استفاده خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد رنگ بنفش این گوشی نسبت‌به مدل بنفش گلکسی S۲۲ و گلکسی زدفلیپ ۴ کمی متفاوت خواهد بود.

به گزارش AndroidHeadlines، گلکسی A۵۴ ۵G به نمایشگر ۶٫۴ اینچی OLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد.

علاوه‌براین گفته می‌شود این دستگاه از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی، ۶ گیگابایت رم و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به دوربین سه‌گانه‌ پشتی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.

از طرف دیگر گفته می‌شود ابعاد گلکسی A۵۴ ۵G سامسونگ ۱۵۸٫۳ در ۷۶٫۷ در ۸٫۲ میلی‌متر خواهد بود؛ درحالی‌که ابعاد نسل قبلی این دستگاه یعنی A۵۳ ۵G معادل ۱۵۹٫۹ در ۷۴٫۷ در ۸٫۱ میلی‌متر است و بنابراین میان‌رده‌ جدید کره‌ای‌ها نسبت به مدل کنونی آن کمی کوچک‌تر خواهد بود. اگرچه تفاوت ابعاد این دو گوشی خیلی زیاد نیست، اما به‌نظر نمی‌رسد بتوان از قاب‌های A۵۳ ۵G برای A۵۴ ۵G استفاده کرد.

درحال‌حاضر تاریخ دقیق معرفی گلکسی A۵۴ ۵G را نمی‌دانیم، اما با درنظر گرفتن تاریخ معرفی گلکسی A۵۳ ۵G، دستگاه مذکور احتمالاً در ماه مارس یا آوریل رونمایی خواهد شد. البته برخی منابع اعلام کرده‌اند شاید گلکسی A۵۴ ۵G در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ معرفی شود، اما احتمال آن بسیار کم است.

همان‌طور که اشاره شد، گلکسی A۵۴ ۵G می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۲۳ سامسونگ تبدیل شود. این دستگاه در واقع با محصولاتی مثل Nothing Phone (۱)، گوگل پیکسل ۶a و آیفون SE رقابت خواهد کرد و بنابراین قیمت‌گذاری آن اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

درحال‌حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی هوشمند نداریم، اما درصورتی‌که سامسونگ بخواهد آن را با قیمتی شبیه A۵۳ ۵G عرضه کند، احتمالاً با برچسب حدود ۴۵۰ دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. درواقع می‌توان انتظار داشت این محصول با قیمت زیر ۵۰۰ دلار به‌فروش برسد.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۰۲ ۱۱ دی ۱۴۰۱
منم یکی از اینا میخوام ولی توان مال ندارم
آخرین اخبار