تحقق ۷۵ درصدی مصوبات سفر استاندار یزد به خاتم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از تحقق ۷۵ درصدی مصوبات سفر سال گذشته استاندار یزد به خاتم خبر داد.

عزیزی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار یزد در کارگروه توسعه شهرستان خاتم به منظور بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان برگزار شد گفت: در بازدید میدانی از پروژه‌های شهرستان خاتم خوشبختانه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته‌اند و امیدواریم  با تلاش مسئولان هر چه زودتر شاهد افتتاح این طرح‌ها در این شهرستان باشیم.

عزیزی با اشاره به بازدیدی که از پروژه توسعه فاز دوم و بخش عفونی بیمارستان آیت الله خاتمی داشت بیان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم شهرستان خاتم در حوزه بهداشت و درمان تکمیل فاز دوم توسعه بیمارستان در حال ساخت است امروز در بازدیدی که داشتیم ٢٠ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شد که کار به خوبی پیش برود تا هر چه سریعتر به بهره برداری برسد و مردم از خدمات خوب درمان بهره‌مند شوند.

عزیزی افزود: باپیگیری‌های انجام شده قرار شد ساخت درمانگاه تامین اجتماعی طی دوماه آینده در شهرستان خاتم آغاز شود.

او گفت: اقتصاد اکثر مردم شهرستان خاتم برپایه کشاورزی و دامپروری است که با توجه به خشکسالی‌ها عمده مشکل دامداران تهیه خوراک دام است که مصوب شد میزان بسیار خوبی خوراک دام با بازپرداخت بلند مدت به دامداران توزیع شود.

معاون استاندار پروژه کمربندی چاهک (راه شهریاری به چاهک و بختیاری به چاهک)، مجتمع گلخانه‌ای چاهک، بازدید از ایست بازرسی خاتم الانبیا، حوزه علمیه خواهران، محور هرات به هرابرجان و رود شور، کارخانه کاشی، پروژه باند دوم محور هرات به شهربابک از مهمترین مصوبات سفر رییس جمهوری و استاندار یزد به شهرستان خاتم است.

عزیزی با تاکید بر تلاش مضاعف و جهادی برای توسعه و آبادانی شهرستان خاتم و حل مشکلات این شهرستان افزود: تلاش‌های خوبی در یکسال گذشته برای توسعه انجام شده، ولی این به معنی رسیدن به وضع مطلوب نیست و نیاز به تمرکز و برنامه ریزی بیشتر برای رسیدن به چشم انداز‌های توسعه‌ای در خور شأن شهرستان خاتم داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار