برگزاری کارگاه خوشنویسی وصیتنامه سردار دل‌ها در تبریز

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری کارگاه خوشنویسی وصیتنامه سردار دل‌ها با حضور ۳۰ نفر از خوشنویسان استان در تبریز خبر داد.

آقای گلی در رابطه با اجرای ویژه برنامه‌های گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی  اظهار کرد: کارگاه خوشنویسی وصیتنامه سردار دل‌ها در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار می‌شود.

وی افتتاح نمایشگاه عکس، پوستر، آثار گرافیک و تجسمی و نمایشگاه نقاشی روی شیشه و محصولات فرهنگی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن را از جمله دیگر برنامه‌های ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی در تبریز عنوان کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری روز‌های فیلم در تبریز، گفت: طی ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی از ۱۲ تا ۱۶ دی ماه امسال فیلم‌های مختلفی از شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت به نمایش درمی‌آید که تلاش می‌کنیم دو فیلم مستند ملی «ردی از یک مرد» و «قرار روز شانزدهم» در تبریز اکران شود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محل مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز یک همایش با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در پنج مسجد تبریز به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه نیز برنامه تئاتر خیابانی و موسیقی توسط اهالی فرهنگ و هنر و نیرو‌های مسلح در قطعه شهدای مدافع حرم و امنیت گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار