تیم والیبال شهرداری ارومیه برد و از رده آخر لیگ فاصله گرفت

شهرداری ارومیه در حضور تماشاگران تیم هم‌نام گنبدی خود را برد و از رده آخر لیگ جدا شد.

دور برگشت لیگ برتر والیبال عصر یکشنبه با یک بازی در ارومیه دنبال شد و شهرداری این شهر در حضور تماشاگران خود هم‌نام گنبدی اش را با شکست بدرقه کرد.

این مسابقه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و شهرداری ارومیه ۳ بر ۲ مقابل شهرداری گنبد به پیروزی رسید.

نکته قابل توجه این بازی حضور تماشاگران بعد از مدت‌ها در سالن غدیر بود که با مجوز شورای تامین شهرستان ارومیه حدود یک هزار تماشاگر اجازه یافتند تا از نزدیک بازی تیم مورد علاقه خود را ببینند.

شهرداری گنبد در این بازی ست اول را ۲۵ بر ۲۲ و ست سوم را ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد، ولی در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازات ۳۰ بر ۲۸، ۲۶ بر ۲۴ و ۱۵ بر ۱۰ باخت تا یک برد ارزشمند برای شهرداری ارومیه رقم بخورد.

شهرداری ارومیه با این برد به سومین پیروزی خود در چهار بازی اخیر رسید و پس از حدود ۷۵ روز از رده آخر لیگ جدا شد.

شایان سپهری، سعید مصطفی وند، مبین نصری، جاوید اسمعیل زاده، محمود رسولی، اردلان سیدعباسی و میلاد فتاحی برای شهرداری ارومیه و حمید چوگان، امیرحسین عباسی، رسول آقچلی، میکائیل تاجر، موعود آقاپور، ادریس دانشور و حمید محمدآلق برای نماینده گنبد به میدان آمدند.

با این برد شهرداری ارومیه با توجه به باخت مس رفسنجان و سایپا با دو پله صعود به رده دوازدهم صعود کرد و شهرداری گنبد نیز با ۶ برد و ۱۷ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شهرداری گنبد پایان یافته بود.

در هفته پانزدهم شهرداری گنبد با لبنیات هراز آمل صدرنشین بازی خواهد کرد و شهرداری ارومیه با گیتی پسند اصفهان دیدار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.