تزلزل صدرنشینی پی اس جی با هجوم‌ موفق لنس/ درگیری حکیمی بخاطر امباپه در آغاز سال نو

پاری سن ژرمن در اولین شب سال نو با نتیجه سه بر یک مغلوب لانس شد تا موقعیت خود در صدر را در خطر ببیند.

حساس‌ترین بازی هفته هفدهم لیگ یک فرانسه را تیم‌های لانس و پاری‌ سن‌ ژرمن برگزار کردند. تقابل تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه فلیکس بولارت آغاز شد؛ جایی که هواداران لانس از دقیقه یک تا نود با تشویق‌های بی امان خود، آن را به جهنمی برای پاریس( پاری سن ژرمن) تبدیل کرده بودند. لانس در این جو موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد میهمان خود گذشته و فاصله اش با این تیم را به چهار امتیاز کاهش دهد.

پاریس در این دیدار نیمار را به دلیل محرومیت و مسی را به دلیل ادامه حضورش در جشن قهرمانی آرژانتین در اختیار نداشت.

دوئل شش امتیازی هفته هفدهم لوشامپیونه از همان دقایق نخست با هیجان و حساسیت بالا پیگیری شد و در ده دقیقه نخست، دو گل داشت که سهم هر کدام از تیم‌ها از آن، یک گل بود. ابتدا فرانکوفسکی در دقیقه ۵ توپی را که دوناروما با یک واکنش ناقص آن را به نزدیکی‌های محوطه شش قدم رسانده بود، به گل تبدیل کرد تا نتیجه یک بر صفر به سود لانس شود.

پاریسی‌ها تنها سه دقیقه بعد توانستند گل خورده را جبران کنند. هوگو اکیتیکه روی پاس کوتاهی که از سمت راست ارسال شده بود، اثر به موقعی روی توپ در تیر یک گذاشت و پیش از اینکه دروازه‌بان لانس کاری انجام دهد، دروازه را باز کرد و نتیجه یک بر یک شد.

بعد از این گل، پاری‌سن‌ژرمن چند حمله دیگر انجام داد، اما به گل نرسید. در ادامه بازهم برتری لانس را شاهد بودیم که با حمایت هواداران خود در پی هر سه امتیاز بود. از سر گیری دوباره حملات میزبان، یک گل دیگر برای این تیم به همراه داشت. روی پاس در عمق فوفانا که راموس از قطع آن ناکام بود، لوئیس اوپندا با سرعت هر چه تمام پا به توپ شد تا با دروازه‌بان پاریس تک به تک شود؛ مارکینیوش آخرین امید پاریسی‌ها برای دور کردن توپ بود، اما مهاجم حریف با یک تو سر توپ دیدنی او را داخل محوطه جریمه محو کرد و سپس دروازه دوناروما را به راحتی باز کرد.

حملات پاریس برای جبران این بار حاصلی در پی نداشت تا این تیم بازنده راهی رختکن شود. دقایق پایانی ۴۵ دقیقه نخست، بسیار پرتنش پیگیری شد و شاهد درگیری نسبتا شدید بازیکنان دو تیم در وقت‌های تلف شده آن بودیم؛ درگیری که اشرف حکیمی آن را به خاطر خطای شدید بازیکن حریف روی امباپه ایجاد کرد و با کارتی زرد برای بازیکن خاطی و این مدافع مراکشی ختم به خیر شد تا نیمه اول دو بر یک به سود لانس به پایان برسد.

در شرایطی که گالیته تیمش را در نیمه دوم با چهره‌ای تهاجمی‌تر به میدان فرستاده بود تا در همان دقایق نخست کار را به تساوی بکشانند، این تیم لانس بود که در دومین دقیقه به گل سوم دست یافت تا با رساندن اختلاف به دو گل، با خیال آسوده‌تری نیمه دوم را ادامه دهد.

پاریس بعد از دریافت گل سوم یک پارچه حمله شد تا حداقل بتواند بازی را به تساوی بکشاند. بازی تا ۲۰ دقیقه پایانی گل دیگری به همراه نداشت و در همین دقایق شاهد انجام تعویض‌های دفاعی از لانس و تعویض‌های تهاجمی از پاریس بودیم. در این میان میزبان توانست به هدفی که داشت برسد و اجازه گلزنی به حریف پرستاره خود را ندهد.

پاریس کل نیمه دوم هر چه زد به در بسته خورد تا با قبول شکست ۳ بر یک، سال نوی میلادی را با نتیجه‌ای ضعیف و کاهش فاصله با تیم دوم آغاز کند. در سمت مقابل، این بهترین شروع ممکن برای لانس بود که شمار امتیازات خود را به ۴۰ امتیاز رساند تا پایین‌تر از پاریس ۴۴ امتیازی، برای رسیدن به صدر، امیدوارتر شود.

خلاصه بازی لانس ۳ - پاری‌سن‌ژرمن ۱
برچسب ها: پاری سن ژرمن ، لنس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار