راهبرد جبهه استکبار تحمیل قدرت از طریق قدرت نظامی، جنگ ترکیبی و جنگ رسانه‌ای است

مشاور فرمانده کل قوا گفت:آمریکایی‌ها نمی‌فهمند شهادت به چه معناست و قدرت ملت‌ها و قدرت مقاومت را نمی‌فهمند.

سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور فرمانده کل قوا در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم نوین جهانی که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، گفت: آمریکایی‌ها طی چند دهه گذشته هم اشتباهات بسیاری را مرتکب شدند و هم شکست‌های بسیاری را پذیرفتند. یکی از اشتباهات راهبردی آن‌ها نیز به شهادت رساندن دو سردار بزرگ سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس بود.

وی افزود: آمریکایی‌ها تصور کردند با شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس جبهه مقاومت اسلامی نابود خواهد شد. همانطور که آمریکایی‌ها در حمله نظامی به افغانستان و حمله نظامی به عراق دچار اشتباهات استراتژیک شدند و در طول ۲۰ سال بیش از ۸ هزار میلیارد دلار هزینه کردند، بیش از ۳۵ هزار کشته و زخمی دادند و آبروی آن‌ها رفت و سرانجام بدون هیچ دستاوردی مجبور به فرار از افغانستان مظلوم شدند.

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به اشتباهات آمریکایی‌ها تاکید کرد: آمریکایی‌ها نمی‌فهمند شهادت به چه معناست و قدرت ملت‌ها و قدرت مقاومت را نمی‌فهمند.

سرلشکر صفوی بیان کرد: آنچه در آینده شاهد آن خواهیم بود کاملا از آنچه در تاریخ گذشته جهان و منطقه رخ داده متفاوت خواهد بود. یک نظم جدید در جهان و منطقه در حال شکل‌گیری است و آن نظم نوین جهانی که آمریکایی‌ها بر محور تک قطبی شدن قدرت یا قدرت هژمون که بعد از فروپاشی شوروی به دنبال آن بودند، کاملاً شکست خورده است.

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با اشاره رویارویی با جبهه استکبار و جبهه مقاومت در برابر یکدیگر در سطح جهان تصریح کرد: ما شاهد یک رویارویی در مقیاس جهانی، قاره‌ای و منطقه‌ای هستیم. جبهه استکبار به رهبری آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان‌ها در اروپا و نوکران منطقه‌ای آن‌ها در غرب و شرق آسیا در مقابل جبهه مقاومت رهبری انقلاب اسلامی و کشور‌ها و ملت‌های عضو جبهه مقاومت.

وی افزود: راهبرد جبهه استکبار تحمیل قدرت از طریق قدرت نظامی جنگ ترکیبی و جنگ رسانه‌ای است و جبهه مقاومت و رهبری انقلاب اسلامی و راهبرد رهبر معظم آن قدرت نرم تمدن سازی و قدرت نرم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار