پیگیر جذب تاجر برای فروش فرش باشید

مسئول بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: برای فروش فرش‌های دستباف خراسان جنوبی باید به دنبال تاجر بود.

حسن پور مسئول بسیج اصناف و بازاریان کشور به همراه مسئولین استانی، بازرگانی و اصناف از انبار فرش در بیرجند بازدید کرد.

حسن پور در این بازدید گفت: باید مسئولان استانی برای جذب تاجر برای فروش و صادرات این فرش‌ها تلاش کنند و بنده هم به شخصه پیگیر جذب نماینده برای این استان در تهران خواهم شد.

او با اشاره به دغدغه بیمه بافندگان افزود: نامه‌ای در این باره زده شود تا به طور مستقیم با دفتر رئیس جمهور آن را مطرح کنم تا مشکل بیمه بافندگان حل شود.

پیگیر حل مشکلات واحد‌های تولیدی منطقه ویژه اقتصادی هستیم

حسن پور مسئول بسیج اصناف و بازاریان کشور از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند بازدید کرد و تولیدکنندگان مشکلات واحد‌های تولیدی خود را با ایشان مطرح کردند.

او در حاشیه بازدید از این واحد‌های تولیدی گفت: مشکلات واحد‌های تولیدی این منطقه بیشتر در زمینه بازار فروش و واحد تولیدی بسته بندی است که دوسالی می شود غیرفعال شده است و همچنین بحث سرمایه در گردش که بانک‌ها باید در این مورد ورود پیدا کنند؛ بحث سوخت هم از دیگر مشکلاتشان بود که امیدواریم ابتدا این مشکلات در استان حل شود و چنانچه این مشکلات در استان حل نشد آن را به صورت کشوری حل خواهیم کرد.

حسن پور با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند جای کار و نیازمند جذب سرمایه گذار است ادامه داد: ما مشکلات این واحد‌های تولیدی را دسته بندی خواهیم کرد و مصوباتی که رئیس جمهور در خصوص این منطقه ویژه اقتصادی داشتند را در دستور کار قرار می دهیم و اگر مصوبه‌ای بود که انجام نشده باشد حتما به مامنتقل شود تا دستورات ویژه‌ای برای حل آن از سوی وزارتخانه‌ها انجام دهیم.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان کشور عنوان کرد: بحث فروش، عرضه و بازار زعفران و فرش را به صورت کشوری دنبال می‌کنیم.

او تصریح کرد: همچنین در مورد فرش‌های دستباف پیگیر خواهیم شد که در تهران یک غرفه‌ برای عرضه آن ایجاد کنیم و به تجّار وصل شویم تا بتوانیم در توسعه بافت هم کمکی کرده باشیم.

بازاریان نشان دادند که پای نظام هستند

حسن پور مسئول بسیج اصناف و بازاریان کشور ضمن قدردانی از بازاریان که در اغتشاشات اخیر پشت نظام ماندند گفت: از بدو آغاز اغتشاشات در کشور یکی از نقاط تمرکز دشمن بازار و اصناف بود و دشمن در تلاش است مجموعه بازار را از نظام جدا کند که البته در این باره شکست خورده است.

او افزود: ما مشکلات بازاریان را می‌دانیم و وظیفه مجموعه بسیج حل این مشکلات است ولی نباید این مشکلات باعث دست کشیدن از آرمان‌های شهدا شود.

حسن پور با بیان اینکه یکی از موضوعات بسیار مهم در این زمان جهاد تببین است گفت: دشمن در تلاش است با جنگ روانی در فضای مجازی اهدافش را به کرسی بنشاند و بین مردم و ولایت فاصله بندازد.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان کشور ادامه داد: در شرایطی که شاهد جنگ جهانی رسانه‌ها علیه کشورمان هستیم عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و توصیه‌های ایشان می‌تواند راهگشای کشور باشد چراکه جمهوری اسلامی مانند یک گوهری است که همه در فکر حمله به آن هستند و ما باید قدر آن را بدانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار