مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

۲۱ هزار و ۶۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان خانه ندارند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:در ۹ ماهه امسال ۴۱۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به خانواده‌های فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد اصفهان پرداخت شده است.

کریم زارع با اشاره به اینکه طی ۹ ماهه امسال ۴۱۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان برای کمک به خانواده‌های فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت شده است، اظهار داشت: درحال حاضر ۲۱ هزار و ۶۸ خانوار تحت حمایت این نهاد فاقد مسکن هستندکه با بررسی‌های انجام شده تعداد ۱۳ هزار و ۸۴ زن سرپرست خانوار در میان جمعیت تحت حمایت فاقد مسکن، می‌باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان کمک به تأمین مسکن مددجویان را یکی از اولویت‌های اساسی خدمت رسانی مطرح کرد و افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، ماهیانه مبلغ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان، کمک هزینه اجاره بها نیز به مددجویان فاقد مسکن ارائه می‌شود.

او با قدردانی از حمایت خیران و نیکوکاران در تأمین این نیاز اساسی مددجویان، گفت: امیدواریم با مساعدت بیش از پیش مردم خیر بتوانیم پروژه‌های در دست اقدام را تکمیل و هرچه سریع‌تر سرپناهی امن برای خانوار‌های نیازمند تأمین کنیم.

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.