ثبت نام دوره‌های مقدماتی پرواز در گیلان

فرماندهی انتظامی گیلان از علاقه‌مندان به یادگیری مهارت پرواز و تیراندازی با تپانچه بادی دعوت کرد در درگاه اینترنتی فراجای استان ثبت نام کنند.

سرهنگ محمدرضا روشن، رئیس مرکز جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: این مرکز برای تکمیل ظرفیت سال تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.

به گفته او، مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان برای تکمیل ظرفیت باقیمانده سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ در رشته‌‎های حقوق امور قضایی، حقوق ثبتی، مربیگری تیراندازی، نرم افزار کامپیوتر، حقوق معاضدت و مدیریت بحران در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته با شرایط ویژه دانشجوی دختر و پسر می‌پذیرد.

رئیس مرکز جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان از امکان تحصیل بدون کنکور همه شهروندان با مدرک دیپلم در مقطع کاردانی و فوق دیپلم در مقطع کارشناسی خبر داد و افزود: افراد شاغل شامل کارکنان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح و خانواده‌های آن‌ها، بسیجیان عادی، فعال و اعضای پلیس افتخاری هم می‌توانند در این رشته‌ها تحصیل کنند.

سرهنگ روشن تصریح کرد: علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته‌ها می‌توانند برای ثبت نام عدد «۱» را به شماره ۰۹۰۳۹۸۷۴۱۰۶ ارسال کنند و یا با در دست داشتن مدارک به دفتر مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان به نشانی رشت، بلوار نُبُل الزهرا، رو به روی بیمارستان رسول اکرم مراجعه کنند.

پذیرش دانشجو زن و مرد در مقطع کاردانی و کارشناسی

او با اشاره به شهریه مناسب و ارزان این مرکز علمی کاربردی افزود: امکان پرداخت اقساطی و یا تخفیف برای مبلغ شهریه وجود دارد و برای ثبت نام نیازی به داشتن مدرک پیش دانشگاهی نیست.

آموزش دوره‌های مقدماتی پروازی در گیلان

رئیس مرکز جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان همچنین از آغاز ثبت نام دوره‌های پروازی در این استان خبر داد و گفت: بانوان و آقایان علاقه‌مند به یادگیری مهارت‌های پروازی برای شرکت در دوره‌های عالی پروازی می‌توانند به نشانی https://splus.ir/uast_najagil مراجعه و یا عدد «۲» را به شماره ۰۹۰۳۹۸۷۴۱۰۶ ارسال کنند.

به گفته او، این دوره به مدت ۳۰ ساعت در ۱۵ جلسه برگزار می‌شود و در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر دانشگاه جامع علمی کاربردی اعطا خواهد شد.

رئیس مرکز جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه در این دوره مبانی زبان انگلیسی هواپیما و مقررات هوانوردی به متقاضیان آموزش داده می‌شود، تصریح کرد: کارکنان نیرو‌های مسلح و خانواده‌های آنان می‌توانند از شرایط تخفیف شهریه برخوردار شوند.

ثبت نام دوره تیراندازی با تپانچه بادی در گیلان

سرهنگ روشن همچنین با اشاره به آغاز ثبت نام دوره کوتاه مدت دوره تیراندازی با تپانچه بادی افزود: ثبت نام در این دوره با بهره گیری از استاد برجسته تیراندازی برای عموم (آقا_خانم) آزاد، با حداقل مدرک دیپلم و بدون شرط سنی است.

او افزود: مدت زمان دوره آموزش تیراندازی با تپانچه بادی نیز ۳۰ ساعت و با ارائه گواهینامه معتبر دانشگاهی است.

ثبت نام دوره تیراندازی با تپانچه بادی در گیلان

رئیس مرکز جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس https://splus.ir/uast_najagil مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۰۳۹۸۷۴۱۰۶ تماس بگیرند یا عدد «۳» را به این شماره ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.