مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تروریست ها امروز مدعی حقوق بشر شده اند

مسئول روابط عمومی سپاه کشور گفت: دشمن در منطقه داعش را از دست داده و با جنگ ترکیبی، رسانه‌ای و هجمه وسیع بر روی ایجاد اغتشاش در کشور متمرکز شده است.

 سردار رمضان شریف در مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلی نماز جمعه نهاوند افزود:مریم رجوی سردسته تروریست های خارج نشین که دستش به خون بیش از ۱۷ هزارشهید بی گناه در ایران آلوده است امروزه داعیه دار آزادی و حقوق بشر شده است.

او افزود: در اغتشاشات اخیر دشمنان تمام هجمه را به سمت رهبری بردند چون همه شکست های خود در منطقه و جهان را حاصل تدبیر رهبر معظم انقلاب می دانند.

مسئول روابط عمومی سپاه کشورگفت: دشمن خوب می داند که چطور همه قدرت های دنیا را بر ضد مردم ایران جمع کردند و صدام را وسیله قرار دادند اما شکست خوردند و سردار سلیمانی از همان ملت عراق بسیج مردمی بر ضد داعش و تروریست ها شکل داد.

سردار شریف افزود: امروز بین نسل جدید و قدیم فاصله ای ایجاد شده و اون هم به خاطر هجمه رسانه ای دشمنان است اگر امروز جوانان کرد ما از پیشینه تروریست های کومله و دمکرات خبر ندارند این مشکل به ما بر می گردد که به خوبی کار فرهنگی مناسب انجام نداده ایم.

او گفت: دشمنان مردم ایران بدانند از این به بعد با وجود جوانان مومن ، انقلابی و تلاشگر فصل شکست های شما و به‌خصوص شیطان بزرگ روز به روز بیشتر رقم خواهد خورد.

مسئول روابط عمومی سپاه کشورگفت: شهید سلیمانی در منطقه و جهان مکتبی جدید را بر ضد تروریسم تبیین کرد که به مکتب شهید سلیمانی معروف شود و انتقام خون شهید سلیمانی آزادی قدس و شکست مفتضحانه آمریکا در منطقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.