پویش نذر نان به نیت حاج قاسم در استان مرکزی

مردم استان مرکزی با راه اندازی پویش مردمی نذر نان به نیت حاج قاسم یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

مردم استان مرکزی با راه اندازی پویش مردمی " نذرنان به نیت حاج قاسم" به یاد حاج قاسم یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

استان مرکزی چند روز مانده تا سالروز شهادت سردارسپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی شاهد حرکت‌های خودجوش و مردمی برای بزرگداشت یاد و خاطره این فرمانده بزرگ و نام آشنای جبهه مقاومت است.

در آستانه ۱۳ دیماه، سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم استان مرکزی در شهر‌های مختلف استان مرکزی با نذر نان و تقبل مالی توزیع نان رایگان در مناطق مختلف شهری و روستایی یاد و خاطره حاج قاسم را گرامی داشته اند.

نذر نان در شهر‌های استان مرکزی محدود به یک نقطه نبوده و در هرشهر مناطق مختلف نانوایی‌های مختلفی با هزینه‌های مردمی و نصب تراکت‌های ساده مشغول پخت و توزیع نان در استان مرکزی هستند.

در شهر اراک هم حدود بیش از ده‌ها نقطه مختلف شهری از مناطق مرکزی شهر اراک تا حاشیه شهر با مشارکت و هزینه خیران و مردم استان درحال پخت و توزیع نان رایگان هستند.

این درحالیست که خمین و زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز همزمان با این ایام و در کنار شهر اراک پیش‌قراول اجرای این کار مردمی و توزیع نان رایگان در ۳ نقطه مختلف شهری است و در دیگر شهرهای استان این پویش در حال اجرا است و پیوستن  تعداد شهر‌های مختلف به این پویش مردمی درحال  انجام است.

نانوایی‌ها با مشارکت و هزینه خیران و مردم استان درحال پخت و توزیع نان رایگان هستند و با کمک مردم این پویش همه‌گیر شده است.

شما هم می‌توانید با کمک نانوایی محله تان در این پویش شرکت کنید و عکس این پویش را برای ادمین کانال باشگاه خبرنگاران جوان به ادرس @markaziyjcadmin در شبکه اجتماعی ایتا بفرستید تا به نام خودتان یا بی نام منتشر شود.

سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بزرگترین فرمانده ضد تروریست دنیا و فرمانده نیرو‌های قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه ۱۳ دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق و با پرواز رسمی به منظور گفت و گوی مشورتی به این کشور سفر کرده و با لباس غیرنظامی و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بغداد بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، مقام رسمی نظامی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.