بنیاد مسکن اعلام کرد:

جبران خسارت‌های ناشی از «آتش باری» در شهرک بهشتی همدان

مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن استان همدان گفت:شرکت حفاری که اجرای «آتش باری» در شهرک بهشتی همدان را بر عهده داشته خسارت‌ها را جبران می‌کند.

علیرضا عین القضاتی در پی«آتش باری» روز یکشنبه برای آماده سازی زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرک شهید بهشتی همدان ضمن عذر خواهی از اهالی این منطقه گفت: شرکت حفاری ومسئول این حادثه تمامی خسارت‌های وارد شده به منازل مسکونی و شهروندان این منطقه را جبران خواهد کرد.

او افزود: یکشنبه ۱۱ دی‌ماه در عملیات گودبرداری طرح ۶۹۰ واحدی شهرک بهشتی همدان شرکت حفار مجبور به استفاده از انفجار برای شکستن سنگ بستر شد که تعدادی از واحدهای مجاور این طرح دچارخسارت هایی شد.

مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن استان  با اشاره به آسیب های وارد شده  در این انفجار بیان کرد: خسارت‌های وارد شده از جمله شکستن شیشه و آسیب ایزوگام‌ها به تعدادی از ساختمان‌های این شهرک بوده است.

عین القضاتی در ادامه اظهار داشت: پیگیر این حادثه هستیم و همکاری لازم را با کارشناسان دادگستری خواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن استان ابراز داشت: کارشناسان دادگستری در حال بررسی هستند تا میزان خسارت را ارزیابی و به شرکت مسئول اطلاع دهند.

او تصریح کرد: شرکت حفار از سوی استانداری همدان انتخاب شده و عملیات گودبرداری با انفجار مجاز بوده است و بر این اساس تمامی خسارات را پرداخت خواهد کرد.

برچسب ها: بنیاد مسکن ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.