راهپیمایی اربعین، مصداق جهاد تبیین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی مردم در ایام اربعین حسینی مصداق جهاد تبیین است.

طالبی در جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) خراسان جنوبی ضمن عرض تهنیت و تسلیت سالروز شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی گفت: ما در میهن عزیزمان به لطف پروردگار، نعمت‌های بی شمار و بی نظیری داریم که از بزرگترین آن ها، نعمت امامت و ولایت است.

او افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، این اعتقادات ما به قرآن، ائمه اطهار، آموزه‌های دینی و شریعت روز به روز راسخ‌تر و پابرجاتر می‌شود.

طالبی حضور در پیاده روی عظیم اربعین را از جمله باور‌های ارزشمند خواند و گفت: پیاده روی اربعین از رویداد‌های عظیم و مهم بین المللی است که نه تنها در ایران، عراق و در بین شیعیان بلکه در تمام دنیا مورد اقبال قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: تمام مردم دنیا اعم از مسلمان و غیر مسلمان به این رویداد عظیم تاریخی اقبال و اعتقاد دارند و در این اجتماع بزرگ شرکت می‌کنند.

او گفت: با توجه به اتحادی که در موضوع اربعین و عتبات عالیات، حول محور امامت به وقوع می‌پیوندد، دشمن به دنبال این است که این رویداد بزرگ را به نوعی تحت الشعاع تبلیغات سوء خود قرار دهد و کمرنگ کند.

طالبی تصریح کرد: این اجتماع عظیم مردم در عتبات، بهترین جهاد تبیین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: این وظیفه قانونی، شرعی و عرفی همه ماست که از این اجتماع حمایت کنیم و شرایط را قوت ببخشیم.

او افزود: تقویت اربعین، باعث استحکام نظام‌های اسلامی و به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

طالبی تصریح کرد: با شکل گیری ستاد اربعین در مرکز و ستاد‌های استانی و کمیته‌های ذیل آن، همه دلسوزانه در انجام تکالیف خود در زمینه هر چه بهتر برگزار کردن مراسم پیاده روی اربعین اهتمام می‌ورزند.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی همه تلاش‌ها به جهت بهره مندی از ظرفیت وجودی ائمه اطهار و به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

او با تأکید بر برگزاری مرتب و بی وقفه کمیته‌های ذیل ستاد، گفت: بر عملکرد کمیته‌ها در زمینه تحقق مصوبات نظارت شود.

طالبی با اشاره به تأکید استاندار مبنی بر ارزیابی اقدامات ستاد اربعین پارسال گفت: احصای نقاط ضعف و قوت به ما در رفع مشکلات پارسال کمک می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی رفع نقاط ضعف را از تکالیف کمیته‌های ذیل ستاد برشمرد.

موضوع پیگیری تسهیلات ارزان قیمت، تأمین سوخت ترمیمی و ارائه خدمات فرهنگی ویژه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار