آخوندی در نطق پیش از دستور:

دشمن، ماهیت پلیدش را در پشت ظاهر آزادی نهان ساخته است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت:دشمن طی سه ماه گذشته صورتک بر صورت زد و ماهیت پلیدش را در پشت ظاهر زیبای آزادی نهان ساخته است.

محمد اخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: دشمن در حالی با شعار زن، زندگی، آزادی به میدان مقابله با ایران آمد که سردار سلیمانی‌ها تجسم عینی و عملی این شعار شدند.

وی ادامه داد: مسیر زندگی حاج قاسم را میتوان نقشه یک مأموریت دانست که در آن زیست مومنانه در حیات دنیا کالایی برای تجارت با خداوند برای دستیابی به سود آخرت بود، شهید سلیمانی با این رویکرد خود را مکتب دار و عزیز ملتی به وسعت ایران و جهان اسلام کرد. این شهید والامقام وحدت را رمز پیروزی در برابر کید دشمنان می‌دانست و تحقق آن را منوط به اعتقاد عملی همگان به ویژه خواص جامعه به ولایت فقیه می‌دانست.

آخوندی اظهار کرد: او بر این باور بود که با مسئولیت پذیری در قبال ملت و اسلام، به کارگیری افراد پاکدست و معتقد و خدمتگزاری به ملت، مقابله با فساد و خدمتگزار واقعی مردم بودند می‌توان بسیاری از بستر‌های بالقوه موجود برای کاشت بذر کینه و نفاق از سوی دشمن را از بین برد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اذعان داشت: این فرمانده رشید اسلام بر این نکته تاکید داشت که جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند. نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی.

وی با بیان اینکه یقیناً تحلیل و تاکید ایشان بر حفظ نظام و تکیه بر خیمه ولایت برگرفته از تجربه چنده ساله وی در مواجهه با جبهه کفر بود، گفت: حاج قاسم می‌دانست که عداوت دشمنان ایران اسلامی داستانی بدون پایان است و هر سال این کینه توزی با رنگ و روی جدید رونمایی خواهد شد.

این عضو شورای شهر تهران بیان کرد: او می‌دانست که خیمه ولایت تنها پناهگاه جامعه برای در امان ماندن از توطئه ها، هم دستی‌ها و کارشکنی‌های دشمنان این مرز و بوم است. دشمنانی که جنایاتی همچون ترور‌های کور تروریستی در سال‌های اول انقلاب تا وطن فروشی در دوران دفاع مقدس و نیز آشوب‌های مقطعی که در دهه‌های گذشته ثبت شده را در پرونده خود دارند.

آخوندی تاکید کرد: دشمنان این مرز و بوم با وجود اینکه می‌دانند این خاک قاسم پرور است این بار با شعار آزادی و در دست گرفتن پرچمی زنانه اعتراضات را به ابزاری برای خودنمایی مبدل ساخته اند تا پنجه بر صورت آزادی کشیده و یک بار دیگر نشان دهند که زن در گفتمان آن تنها ابزاری برای رسیدن به خواسته‌های نامشروع شان است.

آخوندی بیان کرد: دشمن در حالی طی سه ماه گذشته صورتک بر صورت زد و ماهیت پلیدش را در پشت ظاهر زیبای آزادی نهان ساخته که طی سه قرن اخیر در سطح جهان به بهانه نبود آزادی و یا نبود مردم سالاری با راه انداختن‌ها ده‌ها جنگ و حمله به کشور‌های مختلف، هزاران زن و کودک را به خاک و خون کشید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: دشمن در حالی با شعار زن، زندگی، آزادی به میدان مقابله با ایران عزیز آمد که سردار سلیمانی‌ها و شهدای این مرز و بوم تجسم عینی و عملی این شعار شدند و جان خویش را فدا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار