فرمانده سپاه استان اصفهان:

دشمنان به آمدن در خیابان‌ها و به ضربه زدن زیرساخت‌ها مردم را دعوت می‌کردند

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: آمریکایی‌ها برآورد کرده بودند که اگر فتنه دیگری را در کشور رقم بزنند کار جمهوری اسلامی تمام است.

سردار مجتبی فدا امروز در تشییع شهید محسن رضایی گفت: آمریکای جنایتکار به‌واسطه آسیب‌ها، ضرر‌ها و خسارت‌هایی که در ۴۳ سال گذشته از انقلاب اسلامی متحمل شده در مقاطع و وضعیت‌های مختلف اقداماتی برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک می‌بیند و به‌واسطه همراهی و مزدوری برخی گروهک‌های ضدانقلاب و برخی عناصر خودفروخته و خائن داخلی زحمت‌هایی را برای نظام و مردم ایجاد می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه آمریکایی‌ها برآورد کرده بودند که اگر فتنه دیگری را در کشور رقم بزنند کار جمهوری اسلامی تمام است، افزود:، اما غافل از این بودند که مردم شریف، با ایمان و ولایتمدار ایران ۴۳ سال است که این انقلاب، نظام و رهبری، ولایت و قرآن را مانند در گران‌بهایی حمایت، حفاظت، نگهداری و نگهبانی می‌کنند.

او با بیان اینکه دشمنان به آمدن در خیابان‌ها، به بستن مغازه‌ها، تخریب اموال عمومی و به ضربه زدن زیرساخت‌ها مردم را دعوت می‌کرد، گفت: از زمانی که فتنه اخیر که در ۲۶ شهریورماه شروع شد و فتنه صهیونیستی آمریکایی بود، به‌واسطه بصیرت و آگاهی و عدم همراهی مردم با فتنه گران در سوم مهرماه پنتاگون شکست فتنه را اعلام کرد.

سردار مجتبی فدا عنوان کرد: اگر فتنه طولانی و ادامه‌دار شده است و برخی حرکات و اقدامات توسط عوامل مزدور و خودفروخته در برخی نقاط مختلف کشور رقم می‌خورد به‌واسطه این است که سرعت رشد علمی و سرعت تأثیرگذاری و نفوذ انقلاب اسلامی در دل منطقه را کند و خاموش کنند و ایران و مسئولان را مشغول داخل و حاشیه کنند.

او با اشاره به حضور برخی از مردم شهرستان سمیرم در این تشییع بیان کرد: مردم سمیرم اعلام کردند که حساب مردم سمیرم از ضدانقلاب جداست و همین‌قدر که مردم شرق اصفهان و زیار به شهدا احترام قائل هستند، مردم سمیرم نیز این همراهی و همگامی را با شهدا دارند.

سردارفدا با اشاره به روایتی از امام صادق در مورد زیادی فتنه‌های آخرالزمان، گفت: از زیادی فتنه‌های آخرالزمان ناراحت و مأیوس نشوید چرا که برای آزمایش من و شما و برای رسوا کردن منافقان است؛ حاج قاسم گفت بعد از ما فتنه‌های زیادی رخ می‌دهد و ما غبطه حضور برای دفاع از انقلاب، نظام و ولایت را خواهیم خورد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در مورد ویژگی‌های شهید محسن رضایی گفت: این شهید همراه و همگام مردم بود و نیاز نیازمندان را برطرف می‌کرد و ثابت کرد آن‌هایی مدافع مردم، انقلاب و نظام هستند که شبانه‌روز در راه کمک به مردم و رفع گرفتار‌های نیازمندان سر از پا نمی‌شناسند.

سردار فدا گفت: در این محل جمع شدیم و گردهم آمده‌ایم که بگوییم حاج قاسم، حاج احمد کاظمی، محسن رضایی و شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم و وطن ما همانند ۴۳ سال گذشته با عهد و پیمانی که با خداوند، ائمه، شهدای کربلا، امام راحل و با رهبر معظم انقلاب بستند کماکان ثابت‌قدم و استوار هستند و خواهند بود.

او گفت: از مسیری که پیش روداریم و راهی که قدم در آن گذاشتیم که راه امام حسین و شهدای کربلاست و راهی که سرانجامش نابودی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و پیروزی اسلام عزیز و برافراشته شدن پرچم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بر قلل بلند و بزرگ جهان است، عقب نخواهیم نشست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.