اندیشه سردار سلیمانی؛ چراغی روشن بر ای جهان اسلام

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: اندیشه و خط مشی سردار سلیمانی در عرصه مقاومت و ظلم ستیزی، مسیر آینده را مشخص کرده است.

اسدزاده در حاشیه جلسه مشورتی برنامه ریزی ویژه هفته گرامیداشت مقام زن،گفت: اگر امروز دشمن با وجود اینکه جسم حاج قاسم بین ما نیست، از نام حاج قاسم واهمه دارد، به این خاطر است که اندیشه و خط مشی این بزرگ مرد در عرصه مقاومت و ظلم ستیزی، مسیر را مشخص کرده است.

او  با بیان این که لحظه شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی یقیناً از خاطر هیچ ایرانی نخواهد رفت، افزود: در این لحظه گویی خبر از دست دادن یک پدر را شنیدیم و کوهی از غم در یک آن بر سرمان آوار شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: سردار سلیمانی در اذهان مردم بخصوص جوانان ما مردی رشید، نترس، شجاع و دلاور نقش بسته بود و مردم نمی‌خواستند به هیچ وجه این مرد را از دست بدهند.

اسدزاده با تأکید بر این که سردار سلیمانی به معنای واقعی نماد یاحی یاقیوم بود، افزود: جسم وی از کره خاکی و از بین ما پرکشید، اما روح بزرگ این شهید والامقام کماکان اثر وصفی ارزشمندی را در بین امت اسلامی به جا گذاشته است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی یکی از موارد بسیار مهم که به عنوان فرصتی ارزشمند برای متولیان امور فرهنگی فراهم شده را سیره حاج قاسم برشمرد و گفت: سردار سلیمانی الگوی بشریت در شجاعت، ذکاوت، تواضع، مردم داری و از همه مهمتر اطاعت پذیری است.

وی با تأکید بر ضرورت تببین گفتمان انقلاب و گفتمان حاج قاسم سلیمانی برای نوجوانان و جوانان یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری جوانان ما در این زمان تشنه حضور حاج قاسم‌ها هستند.

اسدزاده متذکر شد: وظیفه مسئولان نظام و دولت برای شناخت سیره حاج قاسم به جوانان سخت و مشکل است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: با همت مسئولین فرهنگی، الگوی حاج قاسم در مسیر تربیت دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها مدنظر قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار