اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در سیستان و بلوچستان

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۹ نفر از متقاضیان ایجاد اشتغال در این استان از تسهیلات ارزان قیمت صندوق کارآفرینی امید استفاده و به شغل پایدار رسیده اند.

غلامعلی صمصامی در بازدید از طرح‌های اجرا شده صندوق در شهرستان خاش گفت: این افراد از محل منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور، تسهیلات دریافت کردند که در مجموع برای ۷۵۵ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان با اشاره به امضای تفاهم نامه با سازمان‌های مختلف برای ارائه این تسهیلات افزود: جهاد کشاورزی، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی، صنایع دستی از جمله سازمان‌ها و اداره‌هایی هستند که برای تسهیلات تبصره ۱۸ با صندوق کارآفرینی امید تفاهم نامه منعقد کردند.

وی اظهار داشت: از جمله مشاغل ایجاد شده در سیستان و بلوچستان از طریق این تفاهم نامه‌ها می‌شود به گلخانه‌های محصولات کشاورزی، مشاغل خدماتی، رفاهی و صنایع دستی اشاره کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در خصوص طرح‌های اجرا شده در شهرستان خاش نیز بیان کرد: با توجه به ظرفیت این شهرستان در کشت محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای حمایت از این نوع کسب و کار در اولویت صندوق کارآفرینی امید در شهرستان خاش است و در این راستا از چندین مجموعه گلخانه‌ای در این شهرستان حمایت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.