۴ پیروزی یک گله در لیگ برتر فوتبال مازندران

در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران، ۴ بازی با پیروزی یک گله به پایان رسید.

در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران، آتیه سازان نور، ترمز تیم آرمیکو نوشهر را در خانه اش کشید و این تیم را پس از کسب نتایج خوب در هفته اخیر با یک گل شکست داد.

آتیه‌سازان با کسب ۲۵ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران ایستاد و آرمیکو هم به جایگاه هشتم رفت.

تیم شهدای گمنام ساری میزبانش درخشان فریدونکنار ۸ امتیازی و ماقبل آخر در جدول مسابقات را در ورزشگاه شهید کریم آزادی با یک گل از پیش رو برداشت و با ۲۳ امتیاز به جایگاه دوم رفت.

شهدای دارابکلا میاندورود در پرگل‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مازندران با تساوی ۲-۲ مقابل شهروند فریدونکنار متوقف شد.

شهدای دارابکلا میاندورود با این تساوی خانگی با ۲۱ امتیاز و یک پله سقوط، رتبه سوم را در اختیار گرفت و شهروند فریدونکنار با ۱۴ امتیاز جایگاه نهم را حفظ کرد.

ستاره شهر محمودآباد یکی دیگر از مدعیان مسابقات میزبان پارسه ساری بود که در پایان موفق شد با دقیقه ۶۵ رضا فتح جو به پیروزی برسد.

ستاره شهر محمودآباد با کسب ششمین پیروزی این فصل خود ۱۹ امتیازی شد و با یک بازی، رتبه چهارم را از آن خود کرد.

تیم شهید مولایی قائمشهر باز هم یک نتیجه خوب دیگر کسب کرد. آن‌ها این بار با یک گل پارسه ساری را بدرقه کردند و با ۱۷ امتیاز پنجم شدند.

نوین بابلسر که مهمان تیم قعرنشین و ۷ امتیازی دیوا بندپی شرقی بود با یک گل به پیروزی دست یافت.

شاگردان علیرضا کاویانی با ۱۶ امتیاز و به خاطر تفاضل بهتر از تیم بازار مبل بهنمیر که این هفته با قرعه استراحت روبرو شده بود با ۲ پله صعود، تیم ششم جدول است.

مصاف استقلال قائمشهر و عقاب اندارگلی شیرگاه بدون رد و بدل شدن گلی پایان یافت.

این ۲ تیم ۱۲ امتیازی با اختلاف در تعداد تفاضل گل به ترتیب رتبه‌های دهم و یازدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان فوتبال مازندران را در اختیار گرفته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.