آغاز سنجش سلامت ۳۰ هزار نوآموز از هفته آینده

سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستان چهارمحال و بختیاری برای سال تحصیلی جدید از هفته سوم دی ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

عباس داوطلب رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری از آغاز سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از هفته آینده در ۱۸ پایگاه سنجش سلامت استان خبر داد.

وی گفت: در این طرح سنجش سلامت حدود ۲۰ هزار نفر نوآموز بدو ورود به دبستان و ۱۰ هزار کودک پیش‌دبستانی آانجام می‌شود.

داوطلب افزود: بر اساس سامانه نوبت‌دهی سنجش و برحسب نوع پایگاه، روزانه پایگاه‌های سنجش پذیرش ۱۰ تا ۲۲ نفر را در هر نوبت کاری در دستور کار قرار می‌دهد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برخی پایگاه‌ها در شیفت صبح و برخی دیگر در شیفت بعد از ظهر، مراجعین را طبق نوبت داده شده پذیرش می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: ارائه اصل شناسنامه نوآموز و والدین، کارت واکسیناسیون نوآموز، یک قطعه عکس و مبلغ ۶۰۰ هزار ریال که صرفاً از طریق درگاه پرداخت، قبل از نوبت‌گیری قابل پرداخت است، به هنگام مراجعه به پایگاه سنجش الزامیست.

داوطلب ادامه داد: نوآموزان پس از انجام ارزیابی‌های بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و بهداشتی در پایگاه‌های سنجش سلامت به مراکز جامع سلامت ارجاع و مورد معاینات بالینی و پزشکی قرار می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار