۸۳ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ و نقل کرج اضافه می‌شود

رئیس سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری کرج می گوید به زودی ۸۳ اتوبوس جدید با اعتباری بالغ بر ۹۱ میلیارد تومان وارد خطوط مختلف شهری می‌شود.

محسن امیدوارحسینی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، به زودی قرارداد خرید ۸۳ دستگاه اتوبوس جدید منعقد و این اتوبوس‌ها به ناوگان حمل‌ و نقل عمومی اضافه می‌شوند.

وی اعتبار خرید این اتوبوس‌ها را ۹۱ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۷۳ درصد این اعتبار از طریق یارانه دولتی تأمین و مابقی را شهرداری پرداخت می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: تا کنون پنج دستگاه به سازمان اعزام شده و مابقی هم دربازه کوتاهی تحویل گرفته و بعد از انتخاب راننده وارد خطوط میشوند.

امیدوارحسینی افزود: ۵۰ دستگاه اتوبوس نیز که از قبل خریداری شده بود طی مصوبه شورای اسلامی شهر کرج مبنی بر جذب راننده پایه یکم به ناوگان تزریق شد.

رئیس سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری کرج اذعان کرد: افزایش ناوگان عمومی کمک شایان توجهی به کاهش اتلاف وقت شهروندان و ترغیب آنها به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به جای خودروهای شخصی می کند.

وی توضیح داد: کاهش مصرف سوخت و کاهش غلظت آلاینده های هوا از دیگر مزایای توسعه زیرساخت‌ها در حوزه حمل و نقل درون شهری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.