گام بلند و ویژه دولت برای رفع عقب‌ماندگی‌های زیرساختی اردبیل

استاندار اردبیل با اشاره به پیگیری‌های انجام یافته برای رفع عقب‌ماندگی‌های زیرساختی استان، از تخصیص اعتبار دولت برای پروژه‌های استان خبر داد.

سید حامد عاملی با اشاره به پیگیری‌های انجام یافته برای رفع عقب‌ماندگی‌های زیرساختی استان، از تخصیص نخستین اعتبار هزار میلیارد تومانی از محل تهاتر نفت توسط دولت سیزدهم برای پروژه‌های استان اردبیل خبر داد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: با لطف الهی و دعای خیر مردم، گشایش بسیار مهمی در روز‌های اخیر برای تأمین مالی پروژه‌های زیرساختی استان اردبیل انجام گرفت.

عاملی افزود: استان اردبیل از نظر زیرساختی دچار عقب‌ماندگی‌های جدی است که با وجود تخصیص اعتبارات ملی، استانی و سفر رئیس‌جمهور، اما رفع این عقب‌ماندگی‌ها در زمینه‌های راه، آب، برق، گاز و سلامت، نیازمند منابع مالی قابل توجهی است.

او گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم برای تأمین منابع مالی، تهاتر نفت است که به‌دلیل برخی پیچیدگی‌ها و مشکلات، استان‌ها نتوانسته بودند از آن بهره‌مند شوند که با پیگیری‌های انجام‌یافته در چند ماه گذشته، اعتباری از محل تهاتر نفت اولین بار در بین استان‌های کشور، برای استان اردبیل تخصیص یافت.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در گام نخست حدود هزار میلیارد تومان از محل تهاتر نفت برای پروژه‌های استان اردبیل تخصیص یافت که روند تخصیص اعتبار از این محل ادامه‌دار خواهد بود.

عاملی بیان کرد: با توجه به این اقدام مهم، در تکمیل پروژه‌های زیرساختی در شأن مردم شریف استان اردبیل تسریع خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.