تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۲ یزد

سرپرست منطقه ۲ شهرداری یزد گفت: اقدامات لازم برای تسریع در روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی منطقه ۲ انجام می‌شود.

ابوئی سرپرست منطقه دو شهرداری یزد در بازدید از پروژه‌های سطح منطقه  در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه دو یزد قرار گرفت.

او افزود: هدف عمده مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری ایجاد رفاه، آسایش و آرامش برای شهروندان است.

سرپرست منطقه دو شهرداری یزد در این بازدید ضمن تشکر از حمایت‌های شهردار یزد و قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه تمامی همکاران، دستورات لازم را درخصوص اهتمام ویژه معاونت و کارشناسان حوزه فنی و عمرانی منطقه، با بهره گیری از امکانات برای تسریع در روند پیشرفت پروژه‌ها صادر کرد.

او اظهار امیدواری کرد: منطقه دو با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر به منظور جلب رضایت شهروندان و انجام وظایف دنبال خواهد کرد.

ابوئی تصریح کرد: مهمترین اولویت شهرداری منطقه دو، تلاش برای جلب رضایت شهروندان است و تحقق این امر مهم توجه به شناخت مطالبات مردمی و تلاش در بهبود خدمات شایسته به شهروندان است.

او تاکید کرد: در کنار اقدامات لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌ها از کیفیت آن‌ها غافل نیستیم بلکه رعایت شاخصه‌های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است در این بازدید از پروژه‌های در دست اقدام منطقه از جمله رودخانه مرکزی، مخزن بتنی، ساماندهی میدان مسکن و پارک طوبی بازدید بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.