وزیر ورزش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید جلسه‌ای با روسای فدراسیون‌ها بگذاریم تا مسائل ورزشی را حل کنیم

سجادی گفت: نماینده‌ها در مجلس حرف نا حق نمی زنند حق دارند که با ابزار نظار تی خود بر دستگاه‌ها نظارت کنند.

سجادی وزیر ورزش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به استیضاح خود در مجلس گفت: نماینده‌ها در مجلس حرف نا حق نمی زنند حق دارند که با ابزار نظار تی خود بر دستگاه‌ها نظارت کنند. اتفاقا ما هم نشان دادیم که کاملا با آن‌ها در تعامل هستیم. اتفاقا در مجلس سوال  کامل و جامعی هم مطرح شد و برای پاسخ به آن سوال وقت کم بود بنا بر این مکتوب پاسخ را تقدیم نمایندگان کردیم.

سجادی اظهار کرد: جزئیات و مواردی که توسط نماینده محترم در مجلس مطرح شد باید به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کردیم که بتوانیم پاسخ را مناسب و کوتاه ارائه دهیم و هم قبلا پاسخ را به صورت مکتوب آماده می‌کردیم. ما منابع عظیمی نداریم که به تمام تیم‌ها کمک مالی کنیم، اما درهر صورت به عنوان خادم مردم و ورزش از شنیدن سوال‌های نمایندگان استقبال می‌کنم و مطالب مطرح شده را پیگیری می‌کنیم تا مشکلات سیستماتیک حل شود. اما ایرادات و مطالب مطرح شده جدید نیست که برای همین مدت اخیر باشد. مطالبی است که سالهاست در ورزش وجود دارد و برای حل آن اول از همه منابع لازم است.

او گفت: البته منابع هم اگر محدود باشد با برنامه حل خواهد شد. من روز گذشته به آقای پولادگرهم گفتم این سوال و این کارت زرد دقیقا نشان دهنده عملکرد فدراسیون‌ها است و باید جلسه‌ای با روسای فدراسیون‌ها بگذا یم که این مسائل را بهتر مطرح کنیم. در هر صورت من دیروز نامه تشکر به مجلس نوشتم و از همکاری و همراهی‌ها و سوال آن‌ها تشکرکردم. چرا که این اتفاق فرصتی است که بتوانیم از عملکردمون دفاع بکنیم و پذیرفتن و شنیدن این مطالب فرصت مهمی برای ما است.

برچسب ها: سیاسی ، دولت سیزدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار