محکومیت ۲۸ میلیارد ریالی برای متخلفان در چهازمحال و بختیاری

از ابتدای امسال متخلفان به پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد ریال جزای نقدی در چهارمحال و بختیاری محکوم شدند.

محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از ورود بیش از شش هزار و ۵۵۲ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان از ابتدای امسال در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ازر و بهداشت، دارو و درمان خبر داد.

وی افزود: چهار هزار و ۳۸۵ پرونده از پرونده‌های ورودی در حوزه کالا و خدمات، ۹۸۸ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز و یک هزار و ۱۷۹ پرونده در حوزه بهداشت و درمان بود و در این مدت ۶ هزار و ۶۰۹ پرونده تخلف که تعدادی از آن‌ها مربوط به گذشته بود، مختومه شد.


بیشتر بخوانید


عمرون اظهار داشت: متخلفان در سه حوزه کالا و ارز، کالا و خدمات و بهداشت و درمان به پرداخت مبلغی بیش از ۲۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون زمان رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده در شعب تعزیرات حکومتی استان در بخش کالا و خدمات ۲۰ روز، بخش کالای قاچاق ۷۵ روز و بخش بهداشت و درمان ۱۸روز است.

عمرون ادامه داد: در راستای کنترل بازار شب یلدا با حضور گروه‌های نظارتی مشترک از صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی ۱۳۰ پرونده با تخلفات درج نکردن قیمت، ارائه ندادن فاکتور و گران‌فروشی تشکیل شد.

وی گفت: از این تعداد ۸۵ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان به بیش از سه میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار