هاشمی گفت: مسئولان برای صدور مجتمع‌های بین راهی، سختگیرانه‌تر عمل کنند و نظارت بر استاندارد‌های مجتمع بین راهی را جدی بگیرند.

استاندار سمنان در شورای برنامه ریزی و توسعه اقتصاد مقاومتی استان سمنان پس از بررسی طرح ایجاد مجتمع رفاهی بین راهی با اشاره به آمار بالای مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در جاده‌های این استان سمنان گفت: یکی از علل تصادفات منجر به فوت جاده‌ای، کمبود مجتمع‌های رفاهی و خدماتی در مسیر است.

هاشمی با تاکید بر ضرورت ساماندهی طرح‌های خدماتی و رفاهی بین راهی افزود: تنها انگیزه برخی سرمایه گذاران برای ایجاد مجتمع‌های بین راهی، راه اندازی جایگاه سوخت بوده و پس از کسب مجوز‌های لازم، به ساخت استراحت گاه در کنار پمپ بنزین اهمیتی نمی‌دهند؛ بنابراین مسئولان در ایجاد مجتمع‌های بین راهی، سختگیرانه‌تر عمل کنند و نظارت بر استاندارد‌های مجتمع بین راهی را جدی بگیرند.

اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه اقتصاد مقاومتی استان سمنان در جلسه امروز خود اجرای دو طرح را تصویب کردند.

تکمیل طرح شهرک نوین شاهرود با پیش بینی سکونت بیش از ۵ هزار نفر و اختصاص سهم شهرستان‌ها از محل اعتبارات تبصره ۱۴ بودجه امسال از طرح‌هایی بود که در شورای برنامه ریزی تصویب شد.

نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان گفت: پروژه‌های کارگروه‌های زیربنایی و اقتصاد مقاومتی هم در این جلسه طرح و تصویب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.