در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان مطرح شد؛

توزیع ۵۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب عمرانی در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان  گفت: پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب عمرانی تاکنون در سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان  گفت: ادارات نباید دچار روزمرگی شوند چرا که کار مردم در اولویت اول است و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

محمد کرمی افزود: یکی از موضوعاتی که ما با جدیت در حال پیگیری آن هستیم اعتباراتی است که باید به استان واگذار شود.

وی بیان کرد: اگر جایی اشکالی وجود دارد ما باید سیستم خود و ادارات را اصلاح نماییم نه این‌که صورت مسئله را پاک کنیم.

استاندار سیستان‌ و بلوچستان تصریح کرد: هر چه سریعتر باید مشکلات مردم را برطرف کنیم تا دیگر شاهد صف های مختلف در استان نباشیم.

وی تاکید کرد: ما به عنوان کارگزاران دولت باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم بتوانند راحت زندگی کنند.

کرمی خاطر نشان کرد: ما به عنوان نمایندگان دولت در استان کاملاً شفاف و روشن تصمیم می‌گیریم و پیشرفت استان را معطل نخواهیم گذاشت و اگر دستوری داده می‌شود دستگاه موظف است آن را به سرعت اجرا نماید.

وی بیان کرد: پیگیری اعتبارات اهمیت زیادی دارد بنابراین در حل مشکلات مردم با کسی تعارف نداریم.

کرمی اذعان کرد: اگر کار را برای خدا انجام دهیم قطعاً خداوند به آن برکت می‌دهد که این امر مصداق عمل صالح است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان نیز   گفت: پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب عمرانی تاکنون در سیستان و بلوچستان توزیع شده، به انضمام ردیف‌های متفرقه و جدول ۱۰ بند( ج)که مربوط به ۳۱ استان است.

مهرداد عرب اول گفت: برای اجرای ۱۲۷ مصوبه سفر رئیس جمهور به این استان تا کنون ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: طبق مصوبه ششمین جلسه شورای برنامه ریزی مقرر شد در خصوص دستگاه‌ها و وزارتخانه هایی که تاکنون اعتبارات سفر رئیس جمهور به این استان اختصاص نیافته است پیگیری و مکاتبه لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: در بخش اعتبارات هزینه‌ای هم بیش‌از ۹۴۰ میلیارد تومان در قالب حقوق و دستمزد بین دستگاه‌های مشمول بودجه استانی تقسیم و توزیع شده که تاکنون ۷۷ درصد آن تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: در این نشست خلاصه‌ای از وضعیت اعتبارات عمرانی سیستان و بلوچستان و گزارش تخصیص اعتبارات جذب شده بین دستگاه‌های اجرایی ارائه شد.

عرب اول با بیان اینکه در این نشست موارد ارجاع شده از کارگروه امور زیربنایی به دبیرخانه شورای برنامه ریزی نیز طرح موضوع شد،افزود: بنابر ماده ۳۱ قانون احکام دائمی مصوبات این کارگروه باید در شورای برنامه ریزی طرح موضوع شود تا بتواند تأییدیه نهایی بگیرد که هر سه مصوبه کارگروه به تصویب این شورا رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار