استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در اقتصاد گفت: اقتصاد مردمی بر پایه تولید و تجارت عامل توسعه استان است.

 محمد کرمی  در نشست با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: یکی از مشکلات استان ما حوزه اقتصاد است که علل مختلفی دارد که بخش عمده آن حرکت نکردن بر پایه تولید و عدم مشارکت مردم است.

وی افزود: بخش اقتصاد در کشور اهمیت زیادی دارد بنابراین باید در حوزه اقتصادی در سیستان و بلوچستان پیشرفت کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر توسعه تجارت افزود: تولید نیاز به بازار فروش دارد و در زمینه این استان ظرفیت خوبی برای توسعه تجارت دارد.

وی با تاکید بر خلاقیت انسان خاطرنشان کرد: اگر تولید کننده دائم به دنبال نوآوری، حرکت رو به جلو و تحول نباشد به سرعت دچار شکست می‌شود.

کرمی با اشاره به ظرفیت معادن در سیستان و بلوچستان ادامه داد: در استان معادن زیادی داریم که باید با ایجاد صنایع تبدیلی تولید ثروت کنیم.

وی تاکید کرد: کار نشد در سیستان و بلوچستان نداریم بنابراین باید موانع را برطرف کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: ما محکم تصمیم می‌گیریم و محکم اجرا و پیگیری خواهیم کرد چرا که باید مشکلات این استان برطرف شود.

وی افزود: به فضل الهی و با همت و تلاش همه تغییر در استان سیستان و بلوچستان اتفاق خواهد افتاد و جایی که نیاز به دستور است؛ دستورات صریح شفاف و روشن داده می‌شود.

کرمی خاطرنشان کرد: خداوند ظرفیت تجارت و نعمت مرز را در استان سیستان و بلوچستان قرار داده بنابراین باید به بهترین شکل ممکن از این موهبت بهره‌گیری کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار