طرح‌های گردشگری سرعین باید طبق برنامه زمان‌بندی اجرا شود

استاندار اردبیل بر لزوم تکمیل طرح‌های اقتصادی و گردشگری شهرستان سرعین طبق برنامه زمانبندی شده تاکید کرد.

سید حامد عاملی طرح‌های گردشگری شهرستان سرعین را برای توسعه گردشگری استان مهم ارزیابی کرد و در خصوص هتل پنج ستاره سرعین گفت: این پروژه با توجه به نداشتن مشکل مالی و مطالبات معوق پیمانکار باید بدون وقفه اجرا وتکمیل شود.

استاندار اردبیل که به شهرستان سرعین سفر کرده است، از طرح‌های مجتمع مرغ تخم‌گذار سبز سالم، مرکز تفریحی و پارک آبی، هتل پنج ستاره تامین اجتماعی و پروژه جهش تولید مسکن شهرستان سرعین بازدید کرد و در جریان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

عاملی در این بازدید از مجرین و متولیان پروژه‌ها خواست با احصا و اعلام نیازمندی‌های پروژه‌ها نسبت به اجرا و تکمیل به موقع این طرح‌ها اهتمام داشته باشند.

او با بیان اینکه اعتبارات لازم از محل تبصره ۱۸ ابلاغ شده است، از مجریان زیرساخت‌های گردشگری و اقتصادی سرعین خواست نسبت به تامین سرمایه در گردش لازم برای پروژه‌های خود با استانداری همکاری کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در بازدید استاندار از مجتمع مرغ تخمگذار سرعین گفت: نیاز استان به تخم مرغ صنعتی ۱۴ هزار تن است که فعلا هفت هزار تن آن در استان تولید می‌شود.

نوبخت اژدری افزود: بعد از تکمیل مجتمع مرغ تخم گذار سرعین بخش قابل توجهی از نیاز استان در این راستا تامین خواهد شد.

او بیان کرد: مرکز تفریحی و پارک آبی سرعین به مساحت ۶ هزار و ۴۰۰ متر و با زیر بنای ۱۴ هزار متر در حال احداث است که با بهره برداری از آن برای ۱۲۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

استاندار اردبیل در دومین سفر از سومین دور سفر‌های شهرستانی امروز به شهرستان سرعین سفر کرده است.

او هفته گذشته هم به همراه جمعی از معاونان و مدیران استانی به شهرستان پارس آباد سفر کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار