داور دیدار پرسپولیس و نساجی: صحبت های ترابی با موسوی را شنیدم

علی صفایی گفت: صحبت‌های مهدی ترابی در درگیری با احمد موسوی را شنیدم.

جنجالی‌ترین صحنه تقابل پرسپولیس و نساجی در دقیقه ۶۱ رخ داد؛ جایی که مهدی ترابی و احمد موسوی با یکدیگر درگیر شدند تا هر دو بازیکن توسط علی صفایی، داور مسابقه، با کارت زرد جریمه شوند.

اما این درگیری به همینجا ختم نشد و پس از فعل و انفعالاتی که در زمین صورت گرفت، صفایی کارت قرمز خود را مقابل مهدی ترابی گرفت تا با اخراج این بازیکن، پرسپولیس بیشتر از ۳۰ دقیقه، ده نفره بازی را دنبال کند.

علی صفایی پس از پایان این مسابقه و زمانی که در حال خروج از استادیوم آزادی بود، در واکنش به اینکه شنیده می‌شود او شنیده که چه صحبت‌هایی مطرح شده است، گفت: بله؛ همینطور است.

اما او توضیح بیشتری درباره این اتفاق نداد و گفت: ما نمی‌توانیم درباره بازی صحبت کنیم.

صفایی در واکنش به اینکه مهدی ترابی مدعی شده که چیزی نگفته است، عنوان کرد: خودشان می‌دانند!

برچسب ها: پرسپولیس ، نساجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۵ دی ۱۴۰۱
اتفاقی که نباید به بک رویه تبدیل شود؛ توهین به اعتقادات ممنوع

در دقیقه ۵۸ بازی پرسپولیس - نساجی بین مهدی ترابی و احمد موسوی بگومگویی شکل می‌گیرد که منجر به دادن کارت زرد به هر دو بازیکن شد. شواهد نشان می‌دهد موسوی آغازکننده این درگیری بوده و به ترابی به دلیل اعتقاداتش توهین زشتی انجام می‌دهد.

در وهله اول انتظار می‌رفت داور به جای کارت زرد به موسوی کارت قرمز می‌داد. در هیچ جای دنیا با اینگونه رفتارها اینگونه مماشات نمی‌شود؛ اما این مماشات صورت گرفت و به جای موسوی، ترابی از زمین بازی اخراج شد.

در عصر جوگیری برخی چهره‌های مطرح فوتبالی, موسوی هم به دنبال این است که از این جریان عقب نماند تا اینگونه خودش را مطرح کند. توهین او به ترابی اتفاقی غیرقابل گذشت است و انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال واکنشی مناسب و در حد این اتفاق داشته باشد و این واکنش می‌تواند محرومیت سنگین موسوی باشد.
آخرین اخبار