تدوین طرح جامع شهر کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت : طرح جامع شهر کرمانشاه هرچه سریع‌تر توسط مسئولان ذی ربط تدوین شود.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه پنچ شنبه در جلسه کمیسیون ماده پنج استان که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر اعضای کمیسیون در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، گفت : طرح‌ها و مصوبات این کمیسیون باید در جلسات کارشناسی به صورت دقیق پیگیری و بررسی شود و در این جلسه طرح‌ها با نظرات کارشناسی تصویب یا رد شوند.

وی با تاکید بر اعمال دیدگاه و نظرات فنی در اجرای طرح‌های این کمیسیون افزود: جان و سلامتی مردم برای ما خیلی مهم و ارزشمند است از این رو طرح‌هایی باید در این جلسه به تصویب برسند که علاوه بر توسعه و زیبایی شهری در آسایش و رفاه مردم نیز تأثیرگذار باشد.

استاندار کرمانشاه خواستار توجه به توسعه فضای مبلمان شهری در تصویب طرح‌ها شد و بیان کرد: باید در تصویب و اجرای طرح‌ها در کمیسیون ملاحظات شهری را لحاظ کنیم تا مردم احساس آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند.

صحرایی خواستار پرهیز اعضای کمیسیون از هر گونه کار جزیره‌ای و مقطعی شد و ادامه داد: انجام این گونه اقدامات استان را از فضای اجرای برنامه‌های مدون دور می‌کند از این رو باید به سمت اجرای برنامه‌های راهبری و بر اساس مطالعات علمی و پژوهشی برای توسعه کرمانشاه در تمامی زمینه‌ها حرکت کنیم.

وی با تاکید بر تدوین هر چه سریع‌تر طرح جامع شهر کرمانشاه گفت: اجرای این برنامه علاوه بر اینکه از گسستگی ساخت و ساز‌ها و ناهمگونی چهره شهر جلوگیری می‌کند از سوی دیگر به زیبایی و اجرای ضوابط قانونی کمک خواهد کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار