داور جنجالی جام جهانی اعلام بازنشستگی کرد

لاهوز، داور اسپانیایی که قضاوت‌هایش در جام جهانی قطر و دیدار هفته گذشته بارسلونا و اسپانیول جنجالی شده بود، اعلام کرد در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد.

ماتئو لاهوز در یک ماه گذشته به اندازه کل دوران قضاوت حرفه‌ای‌اش جنجال‌آفرینی کرده و مورد توجه قرار گرفته است. پس از قضاوت جنجالی لاهوز در دیدار آرژانتین و هلند در جام جهانی قطر، که باعث شد لیونل مسی هم به شدت به او حمله کند، لاهوز در هفته جاری دو قضاوت خبرساز دیگر در فوتبال اسپانیا داشت.

او که در دیدار بارسلونا و اسپانیول در لالیگا جنجالی شده بود، امشب هم در دیدار سویا و لینارس در کوپا دل ری خبرسازی کرد و با اخراج خورخه سامپائولی بعد از گذشت پانزده دقیقه از مسابقه بار دیگر هدف انتقاد‌های شدید قرار گرفت.

اما این نقطه پایان جنجال‌های امروز لاهوز نبود، چرا که او در پایان بازی گفت این آخرین فصل حضورش در فوتبال است و در پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ قضاوت حرفه‌ای را کنار گذاشته و بازنشسته خواهد شد.

لاهوز ۴۵ ساله در جام جهانی رکورد کارت‌های نشان‌داده را شکست و در دیدار تیم‌های ملی آرژانتین و هلند ۱۷ کارت از جیب بیرون آورد. لاهوز به هلندی‌ها ۷ کارت زرد و به بازیکنان آرژانتنین ۹ کارت زرد نشان داد و یک کارت هم در مقابل صورت والتر ساموئل، کمک لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین گرفت. به این ترتیب او رکوردی جدید در تاریخ جام‌های جهانی به نام خود ثبت کرد.

درحالی‌که او با پایان جام جهانی به کشورش اسپانیا بازگشته بود، در اولین قضاوت خود در لالیگا باز هم خبرساز شد. لاهوز که داوری دربی کاتالونیا بین بارسا و اسپانیول را به عهده داشت، در این بازی هم ۱۴ کارت زرد و یک کارت قرمز از جیب بیرون آورد و البته ژاوی سرمربی بارسا را هم با اخطار جریمه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۱۶ دی ۱۴۰۱
فهمید این کاره نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۵ ۱۶ دی ۱۴۰۱
خدا پدرش را بیامرزه همه را از دست خودش راحت می کنه
آخرین اخبار