صداوسیمای استان مرکزی میزبان دومین شهید گمنام

صداوسیمای استان مرکزی در مراسم سالروز خاکسپاری شهید گمنام میزبان شهید گمنام دیگری بود.

صداوسیمای استان مرکزی در مراسم سالروز خاکسپاری شهید گمنام در این مرکز میزبان شهید گمنام دیگری بود که البته بعد از مراسم به معراج الشهدای استان برگشت.

در این مراسم که مسئولان استان، کارکنان صدا و سیما و خانواده های آنان حضور داشتند یاد و خاطره مجاهدتهای شهدا به ویژه شهیدان گمنام گرامی داشته شد.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه باطل السحر فتنه‌ها در جامعه است.

 مخلص الائمه افزود: حضور شهدای گمنام در گوشه گوشه شهر‌ها و روستا‌های کشور یاد آور رشادت‌های دوران دفاع و حماسه است و در هر کجا که باشند به مانند سرداران برای آن‌ها یادمان‌ها ساخته می‌شود که زیارتگاه عاشقان کوی دوست است.

او ادامه داد: امروز وظیفه مردم و به ویژه مسولان پاسداشت از نام و یاد شهدا به ویژه شهدای گمنام است که امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های آنهاست.

نجمی مدیر کل صدا وسیمای استان مرکزی هم دراین مراسم گفت: با وجود بارش برف و سردی هوا همکاران ما در روز‌های گذشته تمام تلاش خود را برای برگزاری با شکوه این مراسم به کار بستند و با حضور همکاران و خانواده آن‌ها و خانواده‌های شهدا و مسولان اولین مراسم سالگرد شهید هم به خوبی برگزار شد.

 نجمی افزود: در یک سال گذشته حضور شهید گرانقدر در این مرکز برکات معنوی بسیاری را برای همکاران به دنبال داشته است و انس و دوستی بین شهید و همکاران سبب شده تا به وسیله زبان هنر که یکی از ابزار‌های رسانه‌ی ملی است، یاد وخاطره شهدا به ویژه شهدای خوشنام همواره در مراسم‌های مختلف گرامی داشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.