پنج کودک قربانی تیراندازی در ایالت یوتای آمریکا

پلیس آمریکا از کشف اجساد یک خانواده ۸ نفره از جمله ۵ کودک در ایالت یوتا خبر داد.

در تداوم خشونت مسلحانه و بی‌پایان در آمریکا، پلیس ایالت "یوتا" اعلام کرد که اجساد هشت عضو یک خانواده از جمله پنج کودک را کشف کرده که به آن‌ها تیراندازی شده است.

مقامات شهر "انوک" در ایالت یوتای آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کردند افسران پلیس پس از آنکه برای بررسی وضعیت این خانواده به خانه آن‌ها مراجعه کردند، با اجساد هشت نفر مواجه شدند که به دلیل تیراندازی کشته شده بودند.

با آنکه آمریکا حدود ۵ درصد از جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهد نزدیک به ۳۱ درصد از کسانی که مرتکب کشتار‌های جمعی با سلاح می‌شوند را در خود جای داده است.

یاد آور می شود سال گذشته میلادی بدترین سال از نظر جابجا شدن رکورد خشونت‌های مسلحانه در آمریکا با وقوع ۶۵۰ مورد تیراندازی جمعی در این کشور بود. مقامات دولتی و ایالتی با تصویب قوانین کنترل سلاح سعی در محدود کردن استفاده از سلاح دارند. اما به گفته فعالان این تلاش‌ها با موانعی روبرو است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۶ دی ۱۴۰۱
الان علی دایی و ترانه علیدوستی و حمید فرخنژاد و علی کریمی مدافع بچه های آمریکا میشن و میگن باید اون فرد مسلح ترور بشه... اما وقتی در ایران یک وحشی به پلیس و مردم حمله میکنه این خائنین حامی اون فرد مسلح میشن!!! مرگ بر خائنین وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۶ دی ۱۴۰۱
اونجا شعارشون چیه؟ کودک زندگی ازادی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۶ دی ۱۴۰۱
قبلا فکر می کردم امریکا مثل بهشته...ولی این فقط ظاهرشه...امریکا خود جهنمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۶ دی ۱۴۰۱
اینا زن و بچه ها رو دیگه برا چی میکشن ؟؟
آخرین اخبار