دومین یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون یزد برگزار شد

دومین یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا ،مردم و مسئولان در سالن هلال احمر یزد برگزار شد.

دبیر بخش مقاومت حوزه‌های علمیه کشور در دومین یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون گفت شهدای مظلوم افغانستانی در کنار سردار سلیمانی و دیگر نیروهای جبهه مقاومت در سوریه در برابر نیروهای داعشی تا پای جان ایستادند و نگذاشتند دشمنان به کشورهای همجوار تعرض کرده و به حرم مطهر حضرت زینب (س) جسارتی شود.

حجت‌الاسلام علی مسلمی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: رشادت‌ها و دلیرمردی نیروهای جبهه مقاومت باعث شد تا پرچم پرافتخار اسلام و انقلاب همچنان در جهان و منطقه برافراشته بماند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تیپ فاطمیون اظهار کرد: برگزاری یادواره شهیدان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها یک رسالت بزرگ و مهم معنوی است و باید همواره برای پاسداشت آنها و ترویج ارزش‌های الهی در جامعه اسلامی و بین جوانان اقدام شود.

این مسئول به توطئه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید برای خنثی کردن اهداف فرهنگی و رسانه‌ای استکبارجهانی باید همه به خصوص با پیروی از راه و مرام شهیدان همه وظایف دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد .

لشکر فاطمیون نیروهای مدافع حرم اهل افغانستان هستند که علیه داعش در سوریه مبارزه کردند. لشکر فاطمیون در اردیبهشت ۱۳۹۲ شمسی فعالیت خود را آغاز کرد و حضور آنها در سوریه حامل این پیام است که برای دفاع از اسلام، مرزهای جغرافیایی معنایی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار