اردوی انتخابی تیم هندبال دختران ایران در شاهرود آغاز شد

اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم هندبال نوجوانان دختر ایران در منطقه شمال برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی سال ۲۰۲۳ آسیا و انتخابی قهرمانی جهان در شاهرود آغاز شد.

رییس هیات هندبال استان سمنان افزود: اردوی استعدادیابی دختران هندبالیست کشورمان در رده سنی نوجوانان به مدت پنج روز تا ۲۰ دی ماه به میزبانی استان سمنان در سالن فجر دانشگاه صنعتی شاهرود جریان دارد.

مریم رضاییان با بیان اینکه دختران هندبالیست نوجوان از سراسر کشور در ۲ گروه شمال و جنوب به این اردو دعوت شدند، ابراز کرد: دعوت شدگان به اردوی گروه شمال در شاهرود با حضور ۸۰ هندبالیست در ۲ مرحله استعدادیابی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه گروه ۴۰ نفره نخست، از ۱۶ تا ۱۸ دی ماه ارزیابی می‌شوند، ادامه داد: گروه دوم هم از ۱۸ تا ۲۰ دی ماه توسط گروه استعدادیابی فدراسیون هندبال بر پایه استاندارد‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

رییس هیات هندبال استان سمنان با بیان اینکه ۱۲ هندبالیست از استان سمنان در اردوی انتخابی تیم هندبال نوجوانان دختر ایران حضور دارند، اظهار کرد: متین نجد سمیعی به عنوان استعدادیاب و زهره کشاورزیان به عنوان پزشکیار فدراسیون هندبال در این اردو حضور دارند.

وی ابراز کرد: هندبالیست‌های گروه جنوب شامل ۸۰ نفر از ورزشکاران این رشته نیز هفته گذشته در شهر کرمان استعدادیابی شدند.

شاهرود شهریور پارسال میزبان هفتمین اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر برای آماده‌سازی بازیکنان به منظور شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان بود.

استان سمنان ۲۸۹ هندبالیست سازمان یافته دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.