اوکراین برای پایان جنگ دست به دامن نتانیاهو شد!

مشاور رییس جمهور اوکراین گفت که در شرایط بحرانی فعلی برای پایان جنگ و گفتگو با روسیه، نتانیاهو می‌تواند مهره موثری باشد.

میخائیل پودولیاک، مشاور رییس جمهور اوکراین روز گذشته در سخنانی مدعی شد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شرایطی که اوکراین در وضعیت بحرانی گرفتار شده می‌تواند مهره‌ای "موثر" برای آغاز مذاکرات با روسیه باشد.

پودولیاک در مصاحبه با شبکه اسرائیلی آی ۲۴ با اشاره به کشتار فلسطینیان به دست نظامیان صهیونیستی مدعی شد که نتانیاهو می‌تواند عاملی "موثر" در آغاز گفتگو‌ها با روسیه باشد، زیرا به خوبی می‌داند که ذات جنگ‌های مدرن چیست و چگونه می‌توان نقش میانجیگر را ایفا کرد.

به ادعای این مقام اوکراینی، «وقتی زمان گفتگو‌های صلح برسد، نتانیاهو می‌تواند در میانجیگری بین مسکو و کی‌یف موثر باشد».

این مقام دولتی اوکراین در ادامه با اشاره به شروط کشورش درباره آغاز مذاکرات گفت که مذاکرات تنها به شرط پایان جنگ آغاز خواهد شد. وی آتش بس فوری و خروج نیرو‌های روسیه از خاک اوکراین را به عنوان دو شرط اصلی برای شروع مذاکرات با روسیه عنوان کرده است.

پیش‌تر الی کوهن وزیر خارجه جدید رژیم موقت صهیونیستی در مراسم ادای سوگند خود گفت تل‌آویو از این پس کمتر درباره درگیری در اوکراین حرف خواهد زد، اما به کمک‌های بشردوستانه به مردم اوکراین ادامه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۲:۴۴ ۱۶ دی ۱۴۰۱
هر کس مسئول نفس خودش است. احدی حق دخالت در امور دیگران را ندارد.
آخرین اخبار