کشف حجاب، جنایت بزرگ رضاخانی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رضاخان با کشف حجاب ما را به بیگانگان فروخت.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ۱۷ دی روز کشف حجاب رضاخانی گفت: این اقدام جنایت بزرگی بود که رضاخان در پیروی از آتاتورک انجام داد و ما را به بیگانگان فروخت.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود:، اما امروز جامعه ما هوشیار و قدرشناس است و حجاب را بیش از پیش ارزش می‌دانند. 

او ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) افزود: این روز بزرگ را همه باید قدرشناس باشند و این الگو‌های با عظمت را باید قدردان باشیم.

امام جمعه اراک بیان کرد: دولت فرانسه ادعای دموکراسی دارد، اما ماهیت دموکراسی را ندارد؛ دموکراسی فرانسه به معنی دموکراسی یزید ابن معاویه است لذا باید هوشیار باشیم تا بدانیم ماهیت پلید مدعیان حقوق بشر چگونه و چه هست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر دفاع از فلسطینی ها، قدس شریف، غزه مظلوم و حزب الله و سوریه و مقاومت و... گفت: تندخویی‌ها و جنایات  اسرائیلی‌ها باید ما را در راهی که انتخاب کردیم مصمم‌تر و قاطع‌تر و شجاعانه‌تر به پیش ببرد و نباید اجازه دهیم دشمنان با توطئه فکر و ذهن جوانان را منحرف کنند.

او همچنین در خصوص افغانستان و ملت این کشور اظهارکرد: انتظار ما این است افرادی که می‌خواهند در این کشور سرنوشت مردم را در نظر بگیرند از جمهوری اسلامی یاد بگیرند و از خشونت و ترور و تنگ نظری و ... پرهیز کنند و سخت گیری‌های غلط را انجام ندهند، که این رفتار‌ها عاقبت خیری نخواهد داشت. 

آیت الله دری نجف‌آبادی با اشاره به بزرگداشت شهید سلیمانی و شهدای همراهشان گفت: این بزرگان به جرم مبارزه با تروریسم و به جرم مقاومت و شخصیت معنویشان و دفاعشان از حق به درجه شهادت رسیدند.

او گفت: شهید سلیمانی در دنیا عزت بالایی داشتند و در آخرت نیز جایگاه والایی خواهند داشت؛ خدا به شهدا آنقدر مقام می‌دهد که از تصور ما خارج است. 

امام جمعه اراک ادامه داد: در کنار خون شهید سلیمانی هزاران لاله و شهید سلیمانی دیگر تربیت خواهد شد که پای خون این شهدا ایستادگی می‌کنند و در برابر آمریکا و اسرائیل ایستادگی می‌کنند 

 او افزود: نتیجه خون شهدا و شهید سلیمانی نیز انشالله آزادی قدس شریف و جبهه مقاومت و ریشه کن شدن آمریکا و اسرائیل و... خواهد بود. 

وی  با اشاره به شخصیت سلمان فارسی افزود: امیدواریم مردم استان همانند سلمان در جبهه سلمان و سلیمانی بیش از گذشته موفق و پیروز باشند و سه اصل و محور حُب نسبت به امام و رهبری؛ مساکین و علما و علم را همانند سلمان را قدردان باشند و پاسداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.