امام جمعه موقت آبادان :

باید قدردان مادران شهدا باشیم

حجت الاسلام نجیبی با اشاره به وفات حضرت ام البنین (س) گفت : باید قدردان مادران شهدا باشیم.

حجت الاسلام نجیبی امام جمعه موقت آبادان گفت : مادران شهدا با الگوبرداری از حضرت ام البنین (ع) فرزندان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند و باید قدردان مادران شهدا باشیم چون به تعبیر مقام معظم رهبری گاهی انسان به مرحله‌ای از ایمان می‌رسد که جان خود را در راه دین فدا می‌کند، اما امتحان سخت‌تر این است که فرزندان و عزیزان خود را در راه دین فدا کند.

حجت الاسلام نجیبی با اشاره به سالگرد شهادت سرداران سرافراز شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گریزی به سخن حاج قاسم زد و گفت : ابومهدی المهندس همانند شهید سلیمانی در عراق بود، این دو شهید بزرگوار باعث شدند که اتحاد دو ملت حفظ شود...

او تاکید کرد کشور در وضع مناسبی به لحاظ اقتصادی قرار ندارد، از مسئولان می‌خواهیم نظارت دقیقی بر روی قیمت‌ها و بازار داشته باشند.

این مسئول گفت : حدود سه هزار صندلی مدیریتی در کشور وجود دارد، در واقع به ازای هر صندلی در کشور ما ۷۳ شهید تقدیم کرده‌ایم اگر مسئولان این نکته را در نظر بگیرند، دیگر به این راحتی به این صندلی‌ها تکیه نخواهند نزد.

او با بیان اینکه پس از سال‌ها از جنگ تحمیلی، همچنان آبادان و خرمشهر جنگ‌زده هستند گفت: شما وظیفه دارید به مردم خدمت کنید ما می‌پذیرم که کشوری که به‌دنبال استقلال از غرب باشد، غرب در مقابل آن قرار می‌گیرد، اما درخواست ما برخورد ما مفسدین اقتصادی است.

امام جمعه موقت آبادان گفت : مقام معظم رهبری در صحبت‌های اخیر خود فرمودند به خانم‌های کم‌حجاب بی‌دین و ضدانقلاب نگویید چرا که این‌ها فرزندان ما هستند ما باید با برخورد اسلامی با فرزندان سرزمینمان برخورد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.