ضبط محموله قاچاق آهن با حکم تعزیرات حکومتی فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۲.۸ میلیارد ریالی متهم پرونده قاچاق آهن ربا خبر داد.

غلامرضا سالاری گفت: با کشف ۲۴ دستگاه آهن ربا صنعتی از یک خودروی کامیون در حومه شهرستان ممسنی، پرونده‌ای جهت بررسی مووضع در تعزیرات حکومتی این شهرستان تشکیل شد.

او با اشاره به شناسایی متهم اصلی و احضار وی به تعزیرات گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که محموله مکشوفه از بندر گناوه بطور غیرقانونی وارد کشور شده و به مقصد شیراز در حال حمل بوده که توسط مامورین نیروی انتظامی شناسایی و توقیف شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط آهن ربا‌های مکشوفه و جریمه دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

جریمه ۷۰ میلیارد ریالی متهم پرونده

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف و ضبط بیش از ۶۰۰ کیلوگرم بذر کشاورزی تقلبی در استان فارس خبر داد و گفت: با گزارش بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در خصوص تخلف یک واحد صنفی فروش کود و سموم کشاورزی، پرونده تعزیراتی برای این فروشگاه تشکیل شد.

او گفت: بر اساس این گزارش، واحد صنفی مذکور اقدام به عرضه بیش از ۶۰۰ کیلوگرم بذر هویج تقلبی به مشتریان کرده که با احضار متصدی واحد صنفی، تحقیقاتی پیرامون موضوع انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و نتایج آزمایش‌های انجام شده بر روی بذر‌های مکشوفه و همچنین دفاعیات غیرقابل قبول متصدی واحد صنفی، تخلف تقلب در این پرونده محرز و نهایتا حکم به جریمه ۷۰ میلیارد ریالی فرد متخلف صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار