پروژه محرومیت‌زدایی در آرادان اجرا می‌شود

استاندار سمنان گفت: در قالب پروژه محرومیت زدایی چهار هزار متر خط لوله انتقال گاز و آب رسانی در روستاهای شهرستان اجرایی می شود.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه یک طرح محرومیت زدایی امروز با حضور مسئولان در این منطقه کلنگ زنی شد، تاکید کرد: ارتقای خدمت رسانی به مردم منطقه، محور این طرح است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی و گروه‌های بسیج و جهادگران سپاه مجری طرح هستند، تاکید کرد: امروز همزمان با سایر نقاط کشور بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه محرومیت زدایی در استان کلنگ زنی و بعضاً اجرایی شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز محرومیت زدایی در منطقه اُبّه الیکایی‌ها و میرزا علی آقایی‌ها با همراهی سپاه پاسداران که در همه صحنه‌ها پیشتاز هستند، انجام می‌گیرد، تاکید کرد: این منطقه به مدت ۳۰ سال در حریم شهر قرار داشته و امروز بحث محرومیت زدایی در این بخش انجام خواهد گرفت.

هاشمی با بیان اینکه در محرومیت زدایی این منطقه چهار کیلومتر لوله آبرسانی و گازرسانی اجرایی می‌شود، تاکید کرد: سه گروه جهادی رسالت اجرای طرح را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه مردم منطقه به زودی طعم شیرین افتتاح و بهره برداری از این طرح‌های محرومیت زدایی را خواهند چشید، گفت: در بحث محرومیت زدایی، پروژه‌ها با سرعت و دقت صورت گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم کلنگ زنی طرح محرومیت زدایی را اقدامی مهم در آرادان دانست و گفت: این برنامه در راستای محرومیت زدایی و گره گشایی از کار مردم انجام می‌شود.

اردشیر مطهری با بیان اینکه هیچ جهادی بالاتر از گره گشایی از مشکلات مردم نیست، تاکید کرد: دولت سیزدهم، دولت جهادی و پرتلاش بوده و در راستای رفع مشکلات و گره‌های مردم و بهبود معیشت مردم گام بر می‌دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.