کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

سردار محمد قنبری  ظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی سیستان و بلوچستان و شهرستان‌های سیب و سوران، زابل و ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی اعضای چند باند مسلح که قصد قاچاق و انتقال محموله بزرگ مواد مخدر را به مناطق مرکزی کشور داشتند را شناسایی و برای انهدام این باندها وارد عمل شدند.

وی افزود: در همین رابطه مأموران انتظامی پس از چند شبانه روز رصد و کنترل نامحسوس تحرکات اعضای این باند، سرانجام قاچاقچیان را که با هشت دستگاه خودرو سواری در محورهای فرعی سیستان و بلوچستان در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند روئیت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ بدون توجه به اخطارهای صادره با عوامل انتظامی درگیر شدند که پس از رو به روشدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروهای حامل مواد به سمت ارتفاعات اطراف متواری شدند.

وی ادامه داد: در نهایت با اقدام به موقع و عکس العمل سریع مأموران انتظامی، ۱۱ نفر از قاچاقچیان دستگیر و در ادامه طی بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل یک تن و ۶۲۱ کیلو گرم تریاک و ۷۹ کیلوگرم حشیش و هروئین کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با مواد افیونی به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار