فرماندار دلفان با تاکید بر ممنوعیت کشت محصولات آبدوست در این شهرستان گفت: امسال هم مانند سال گذشته کشت محصولات آب‌بر از جمله سیب زمینی در دلفان ممنوع است.

اصغر قهرمانی گفت: کشاورزان به هیچ عنوان به کاشت این محصولات اقدام نکنند و در این خصوص می‌توانند از کاشت‌های جایگزین دیگر استفاده کنند.
وی با اشاره به کمبود آب‌های زیر زمینی در این شهرستان بیان داشت: متاسفانه تداوم خشکسالی هنوز در شهرستان ادامه داد و مالکان زمینی‌های زراعی نیز از اجاره دادن زمین‌ها و چاه‌های خود به غیر بومیان خودداری کنند و در صورت مشاهده بصورت جدی با متخلفین برخورد خواهد شد.

قهرمانی اظهار داشت: سال گذشته کشاورزان زیادی جهت نصب کنتور هوشمند اقدام کردند که خوشبختانه در این خصوص پیشرفت خوبی داشتیم و شاهد نصب ۹۵ کنتور هوشمند بودیم.

فرماندار دلفان افزود: انتظار می‌رود در سال جاری نیز این روند ادامه داشته باشد، زیرا چاه‌هایی که کنتور حجمی نصب نکنند قطعا اجازه فعالیت نخواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادیا
۰۸:۴۷ ۱۸ دی ۱۴۰۱
سیب زمینی یک محصول استرتژیک ومهم هست بخصوص در دوران خشکسالی وباید کاشته بشه فک نکنید مردم بی سوادند اگه راست میگید کاشت هندوانه و خربزه و طالبی و ......... رو ممنوع کنید اینا به بهانه خشکسالی میخان محصولات مهم رو حذف کنن . لابد بعدش میخان با رانت و دلار دولتی واردات کنن و به قیمت دلار به مردم بیچاره بفروشن. ولی .....