توزیع حدود ۶ هزار تن کالای اساسی در استان قزوین

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: امسال این دستگاه در راستای کمک به تنظیم بازار استان پنج هزار و ۹۶۸ تن انواع کالای اساسی را توزیع کرده است.

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: تعاون روستایی قزوین، پنج هزار و ۹۶۸ تن انواع کالای اساسی در استان توزیع کرد که کالا‌های توزیع شده شامل انواع محصولات اساسی از جمله روغن، برنج، ماکارونی و شکر بوده که با کیفیت مناسبی عرضه شده و استقبال شهروندان نیز برای تهیه آن‌ها خوب بوده است.

رحمانی افزود: کالا‌های یاد شده با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در غرفه‌های تعیین شده و یا مراکز عرضه نمایشگاهی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

به گفته این مسئول، در خصوص تامین و توزیع میوه بازار شب عید نیز اتحادیه‌ها و نمایندگی‌های تعاون روستایی قزوین آمادگی لازم را برای توزیع مناسب دارند.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین اضافه کرد: کمک به تنظیم بازار کالا‌های اساسی و تقویت امنیت غذایی از طریق تامین و توزیع انواع محصولات اساسی و همچنین کمک به خرید تضمینی محصولات کشاورزی استراتژیک نظیر گندم، جو و کلزا و در نهایت خرید حمایتی محصولات مهم در دستور کار تعاون روستایی استان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار