بیش از ۵۰ هزار مترمربع از معابر منطقه ۱۴ روکش آسفالت شد

عملیات روکش آسفالت در معابر و محور‌های عبوری منطقه ۱۴ به منظور توسعه و افزایش کیفی نگهداشت شهر انجام شد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان اینکه مناسب‌سازی و عملیات روکش آسفالت مکانیزه در محور‌های اصلی و فرعی این منطقه مستمر انجام می‌شود، از اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه خیابان تکیه اکبر آبادی به عنوان فعالیت‌های جدید عمرانی خبرداد.

سالاری پور افزود: با اجرای این عملیات بیش از نیمی از این مسیر حد فاصل محلاتی تا میدان سعیدی به طول ۴۰۰ متر و عرض ۱۰ متر طول (حدود ۳۰۰ تن) تراش و روکش انجام شده و نیمه دیگر آن نیز در دستور انجام است.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه توسعه و افزایش کیفی نگهداشت شهر با توجه به درخواست‌های شهروندان در اولویت فعالیت‌های شهری منطقه قرار دارد، گفت: در این راستا و جهت تسهیل تردد شهروندان، با اجرای فعالیت‌های عمرانی در طرح خدمت، بیش از ۵۰ هزار مترمربع از معابر و محور‌های منطقه روکش آسفالت مکانیزه شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت مکانیزه در محور‌های اصلی و پر تردد منطقه، چون بلوار ابوذر، نبرد، کریمشاهیان و اکبر آبادی افزود:علاوه بر انجام بیش از ۱۱ هزار تن آسفالت برای تکمیل بهسازی این محور‌ها و سایر نقاط پیش بینی شده در طرح، نوسازی معابر غیر بزرگراهی و تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی منطقه برای پایان سال و سال پیش رو در دستورکار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار