بانوی نهاوندی دبیر اکران مردمی جشنواره عمار کشور

مسئول اکران مردمی جشنواره فیلم عمار کشور گفت: باتوجه به تجارب و فعالیت گسترده «خانم اکرم حیدری» که پیشتر رابط جشنواره عمار در استان همدان بود به عنوان دبیر اکران مردمی جشنواره فیلم عمار کشور منصوب شد.

مصطفی علی‌نژادمسئول اکران مردمی جشنواره فیلم عمار کشور در نهاوند گفت:شهرستان نهاوند یکی از شهرهای فعال در عرصه اکران فیلم های مردمی عمار است و دلایل معرفی خانم اکرم حیدری به عنوان دبیر اکران مردمی کشور فعالیت های گسترده و معرفی سوژه های خوب و اکرانهای با کیفت خیلی خوب در تمام مناطق و مکان های فرهنگی و توجه ویژه به خانواده شهدا و مسائل اجتماعی و به‌خصوص مشکلات زنان سرپرست خانوار است.

او با بیان اینکه اکران فیلم های جشنواره امسال در دانشگاه‌ها، حسنیه ها، پارک‌ها و سالن‌های سینما اجرا می‌شود گفت: سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در بیش از ۱۰۰ نقطه کشور اکران می‌شود که عمده آنها در دهه فجر خواهد بود و در استان همدان به میزبانی نهاوند از تاریخ ۲۶ دیماه انجام می شود.

او گسترده زمانی جشنواره سیزدهم را یکساله عنوان کرد و گفت: امسال ۴۶ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسید که ۲ اثر آن سینمایی، هشت اثر داستانی، ۱۸ اثر مستند و هشت اثر نیز به صورت نماهنگ می باشند. علینژاد گفت: با کمک سرکار خانم حیدری تاکنون دو فیلم مستند با کیفیت با نام های وصیتنامه و زنان پیشمرگه در نهاوند ساخت شد پ تعدادی سوژه هم برای ساخت فیلم معرفی شد و صدها فیلم هم در نقاط مختلف نهاوند اکران شد.

در این مراسم که در منزل شهید عزت الله کرمعلی گیلانه انجام شد خانم اکرم حیدری دبیر اکران مردمی جشنواره عمار کشور گفت: ۲۶ دیماه امسال افتتاحیه جشنواره سیزدهم عمار در استان همدان به میزبانی نهاوند برگزار می شود.

او گفت: در این مراسم افتتاحیه از بانوان و همسران شهدای امنیت و مدافع وطن و کسانی که عضوی اهدا کرده اند و در جریان آشوب های اخیر آسیب دیده اند تجلیل می شود.

حیدری گفت: از سرکار خانم گلبانو سوری که وصیتنامه فرزندش را به صورت تابلو فرش بافته بود و مورد تقدیر رهبر انقلاب قرار گرفت به همراه ۱۲ خبرنگار که بیشترین اخبار در راه معرفی مشکلات مردم و اهدف انقلاب را داشتند تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.