صعود فرزند کمیته داوران از قضاوت در لیگ یک به داوری جدال حساس جام حذفی

با اعلام داوران دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی، قضاوت دیدار سپاهان برابر سایپا به فرزند رئیس کمیته داوران سپرده شده است.

پوریا افشاریان چند سالی می‌شود که با توجه به پیش زمینه خانوادگی خود تلاش برای ورود به دنیای داوری را آغاز کرده و پس از قضاوت در دسته‌های پایین‌تر رفته رفته با پیشتیبانی پدر خود در حال رسیدن به مراحل بالاتر است.
فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال سال گذشته بیشتر در بازی‌های لیگ دسته دوم دیده می‌شد، اما در فصل جاری فرصت حضور در مسابقات لیگ دسته اول نیز به او داده شده و به عنوان قاضی دو مسابقه دریای بابل و ون‌پارس و سپس سایپا و چادرملو برگزیده شده است؛ حضوری که البته در مصاف دریا و ون‌پارس انتقاداتی را از سوی نماینده بابل به همراه داشت.
حالا دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال قضاوت یکی از بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را که در ورزشگاه نقش جهان به میزبانی سپاهان مقابل سایپا برگزار خواهد شد، به فرزند خداداد افشاریان سپرده تا او در این مسابقه سخت‌ترین مسئولیت خود را در داوری تجربه کند و با این وصف به نظر می‌رسد از این داور جوان رفته رفته در بازی‌های لیگ برتر هم استفاده شود.

برچسب ها: افشاریان ، جام حذفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار